מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ה 02.04.2015

מסתכל עליכם מלמעלה: ברדוגו בפרויקט צילומי מרהיב

במגזין הפסח של עיתון משפחה שיצא היום, נערך ראיון עם ישראל ברדוגו שמצלם ומטיס באמצעות חברת 'ישראל באוויר' את כל בכירי המשק ● בכתבה שהתפרסה על פני 20 עמודים ניתן לראות את ארץ ישראל היפה, כמו גם ערים חרדיות בהם כפר חב"ד וביתר עלית ואף את שכונת קראון הייטס בניו יורק  ברדוגו באוויר
מסתכל עליכם מלמעלה: ברדוגו בפרויקט צילומי מרהיב
במגזין הפסח של עיתון משפחה שיצא היום, נערך ראיון עם ישראל ברדוגו שמצלם ומטיס באמצעות חברת 'ישראל באוויר' את כל בכירי המשק. בכתבה שהתפרסה על פני 20 עמודים ניתן לראות את ארץ ישראל היפה, כמו גם ערים חרדיות בהם כפר חב"ד וביתר עלית ואף את שכונת קראון הייטס בניו יורק.

מתוך הכתבה: 
פרויקט 'הכל זה מלמעלה' שבו תצפו בעמודים אלו, הזה נולד כמעט במקרה. יומיים לפני תום מערכת הבחירות ערכו מפלגות הימין עצרת ענק בכיכר רבין בתל אביב. כשהסתיימה העצרת, בישרו הכותרות שהימין נחל כישלון חרוץ והצליח לגייס אלפי מפגינים בודדים לעצרת הענק.

שעות ספורות לאחר מכן, נחתה בתיבת המייל של מערכות התקשורת תמונה אווירית של הכיכר: התמונה הייתה עוצרת נשימה, עשרות אלפים עומדים בכיכר וברחובות המקיפים אותה, עם שלטים בידיים, בגרונות ניחרים, באמביציה בלתי נגמרת, בסתירה מוחלטת לדיווחים של כלי התקשורת. הקרדיט של הצילום היה: חברת 'ישראל באוויר'. הצלם היה ישראל ברדוגו.

הרמנו טלפון לברר איך נולד הצילום הזה. מהר מאד התברר שהוא נשכר על ידי מפלגת הליכוד כדי לתעד את האירוע. 

לתמונה הזו היה ערך אדיר. היא הוכיחה בדיוק כמה הדיווחים של כלי התקשורת מעוותים".

משם התגלגל רעיון, ועוד לפני שאמרנו ג'ק רובינזון, מצאנו את עצמנו מבלים במסוקים, מאתרים מקומות שנשתבחה בהם ארץ ישראל, וכמעט בלי לשים לב - קיבלנו אלבום מרהיב של צילומי אוויר מהארץ ומהעולם. 

התמונות שהוא מצלם מעטרות אין ספור משרדים ברחבי העולם. "הבוקר", הוא מספר. "קיבלתי טלפון מאינדונזיה. יש שם משרד אדריכלים גדול שרוצה לרכוש תמונות של ירושלים. אם פעם כולם היו מזמינים ציורים, היום אנחנו רואים את החדירה של התצלומים לבתים הפרטים ולחללים משרדיים. 

ברדוגו באמצעות החברה שפתח מטיס היום עשרות תיירים בעלי יכולת מכל העולם לסיורים אוויריים ברחבי הארץ. גם חברות גדולות שמזמינות לארץ משקיעים, שוכרות את שירותיו "אנחנו מקבלים פניות מחברות גדולות שמביאות לכאן משקיעים, כדי שנערוך להם סיור אווירי למקומות מעניינים בארץ ונכיר להם את המדינה היפה שלנו בתוך כמה שעות.

לנציגי ברייטפוד הסינית, למשל, שהגיעו לכאן כדי להשלים את עסקת הרכישה של תנובה, ארגנו יום כיף שהם בוודאי לא ישכחו", אומר ברדוגו. גם תיירים חרדים אמידים משתמשים בשירותיו, ולהם הוא עורך סיור שכולל בדרך כלל ביקור בקבר הרשב"י, ארוחה באחד היקבים הפרוסים בצפון הארץ ושכשוך במימי הכינרת. "בשנים האחרונות אחד היעדים הכי פופלאריים היא העיר נהריה. רוב התיירים רוצים לשלב בטיול את נהריה, כדי לקבל ברכה מהאדמו"ר רבי דוד אבוחצירא. 

בחול המועד צפוי ברדוגו לקחת משפחות רבות  לסיורים בישראל העלות אם תהיתם מתחילה בכמה מאות דולרים לנוסע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.