מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ה 02.04.2015

והקב"ה מצילנו מידם: חייל צה"ל נדקר - והשתלט על המחבל

סמ"ר יואב לייטמן נדקר בראשו בצהריים (חמישי) על-ידי מחבל פלסטיני שחצה את הגדר, והשתלט עליו במהירות: "הבנתי מהר מאוד שאני בתוך אירוע - תוך חמש שניות העפתי אותו על הרצפה וריתקתי אותו"  חייל נדקר והשתלט על התוקף
והקב
צילום: דובר צה"ל
סמ"ר יואב לייטמן, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, ביצע פטרול במסגרת פעילות מבצעית באזור אורנית כשהתקבלה התרעה על מספר שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) שחצו את הגדר.

"התקדמנו לכיוון אזור האירוע, שם סרקנו את המקום. קיבלנו דיווחים לפיו השב"חים מסתתרים בתוך שיח", שיחזר סמ"ר לייטמן. "התחלנו להתקרב לשיח, הבנו שזה המקום המדוייק וזרקתי פנימה רימון הלם".

באותו רגע השב"חים נבהלו ויצאו מהשיח. "בזמן שבדקנו את תעודות הזהות שלהם, אחד השב"חים שלף סכין מהכיס ודקר אותי ביד", סיפר סמ"ר יואב לייטמן לאתר צה"ל. "הדפתי אותו ממני והרמתי את הנשק. הוא התקרב אליי עוד פעם, נצמד אליי ודקר אותי פעמיים או שלוש בחלק העליון של הראש".

סמ"ר לייטמן שמר על קור רוח, והגיב במהרה. "הבנתי מהר מאוד שאני בתוך אירוע, הוא הוציא את היד בצורה התקפית והמראה שלו היה חשוד", הוא נזכר. "תוך חמש שניות העפתי אותו על הרצפה, ריתקתי אותו והסכין כבר לא הייתה אצלו".

לאחר מכן, קיבל סמ"ר לייטמן מענה רפואי ראשוני לפציעותיו ונלקח לבין הרפואה. "לרוב מדובר בשב"חים שבאים לעבוד ולא עם כוונות ביטחוניות, לא חוויתי אירוע דומה לזה בעבר", הוא שיתף.

והקב"ה מצילנו מידם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.