מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ה 02.04.2015

עיריית תל אביב וראשיה חוגגים יום הולדת לרבי

ביום שלישי י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, התאספו בכירי עיריית תל-אביב באולם הכנסים של לשכת ראש-העיר, כדי לציין מאה ושלוש-עשרה שנים להולדת הרבי, יחד עם 45 שלוחי הרבי הפזורים בכל רחבי העיר ● ראש העיר מר רון חולדאי הביע את תודתו בשם כל עובדי העירייה לשליח הרב יוסף גערליצקי ולכל שלוחי חב"ד, על עבודתם הגדולה בעיר כולה, ועל השמחה והאור שהם מביאים גם לבנין העירייה עצמו  תל אביב
עיריית תל אביב וראשיה חוגגים יום הולדת לרבי
ביום שלישי י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי מליובאוויטש, התאספו בכירי עיריית תל-אביב באולם הכנסים של לשכת ראש-העיר, כדי לציין מאה ושלוש-עשרה שנים להולדת הרבי, יחד עם 45 שלוחי הרבי הפזורים בכל רחבי העיר.

ראש העיר מר רון חולדאי הביע את תודתו בשם כל עובדי העירייה לשליח הרב יוסף גערליצקי ולכל שלוחי חב"ד, על עבודתם הגדולה בעיר כולה, ועל השמחה והאור שהם מביאים גם לבנין העירייה עצמו. יחד עימו השתתפו בכירים רבים בעירייה, ביניהם מר נתן וולך, ראש מועצת העיר.

נשא דברים גם השר לשעבר, תא"ל במיל' אביגדור קהלני, שהפליא את מנהיגותו הגדולה של הרבי. "בשירותי הצבאי למדתי היטב מה כוחה ומהי אחריותה של מנהיגות", אמר קהלני, "כשאני מסתכל בעיניכם, שלוחי הרבי, אני רואה את מנהיגותו של הרבי. הרבי הוא מנהיג שאפשר ללכת אחריו באש ובמים, כי תמיד אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, שהוא לוקח אותנו בדרך הנכונה".

שליחו הראשי של הרבי לתל-אביב, הרב יוסף גערליצקי, דיבר על דאגתו העצומה של הרבי לכל יהודי בודד היכן שיהיה בעולם. "הרבי הרגיש במוחש, שבלי יהודי אחד – כל עם ישראל חסר. הרבי פעל וחינך, שכל יהודי יחוש אחריות כלפי עם ישראל כולו".

במהלך האירוע אותו הנחה השליח בשכונת הגוש הגדול – הרב אליהו שוויכה, הוקרן וידאו מיוחד שבו נראים אנשי ממשל בכירים בארה"ב, הוגים מפורסמים ואנשי תקשורת, נפגשים עם הרבי ומספרים כיצד הרבי שינה את הסתכלותם ואת חייהם.

בסיום האירוע העניק הרב גערליצקי מתנה מיוחדת לחג לכל אחד מהשלוחים בעיר, ולאחר מכן חילקו השלוחים ערכות 'מצה שמורה' למאות מעובדי העירייה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.