מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ה 30.03.2015

'המוזג': אתר יין חדשני ראשון מסוגו לציבור החרדי (פ)

המוזג: אתר ייעודי לממכר יינות ומשקאות חריפים בכשרות מהדרין ● שתיית יין ומשקאות חריפים חצתה זה מזמן את תקופת החגים כמו פורים ופסח, ברוב הבתים מתהדרים היום בכל ליל שבת או לכל אירוע, בבקבוק יין איכותי ובעל שם, יין הפטישים ובקבוקי השרי ברנדי בטעם אקמול, נשארו מאופסנים עמוק מאד מתחת ה'בימות' בבתי הכנסת הישנים... ● זה מזמן שז'אנר היינות האיכותיים נכנס עמוק למגזר החרדי ,שהפך להיות עם השנים האחרונות 'מייבין' טוב בסוגי היין השונים על כל הטעמים והצבעים שבו ● לפרטים מלאים
'המוזג': אתר יין חדשני ראשון מסוגו לציבור החרדי (פ)
שתיית יין ומשקאות חריפים חצתה זה מזמן את תקופת החגים כמו פורים ופסח, ברוב הבתים מתהדרים היום בכל ליל שבת או לכל אירוע, בבקבוק יין איכותי ובעל שם, יין הפטישים ובקבוקי השרי ברנדי בטעם אקמול, נשארו מאופסנים עמוק מאד מתחת ה'בימות' בבתי הכנסת הישנים...
זה מזמן שז'אנר היינות האיכותיים נכנס עמוק למגזר החרדי ,שהפך להיות עם השנים האחרונות 'מייבין ' טוב בסוגי היין השונים על כל הטעמים והצבעים שבו.

גם תחום המשקאות חריפים שהיה אי פעם נחלת ה'דיוטי פרי' בלבד ,כאשר השכן או הדוד היה נוסע לחו"ל היה חוזר עם בקבוק טוב והדבר היווה כמשהו יוצא דופן, כיום כמעט בכל בית חרדי תוכלו למצוא יינות איכותיים מיקבים מובחרים, ויסקי משובח וסינגל מאלט מיושן היטב
אכן, ישנם היום כבר כמה חנויות יין במגזר החרדי, אך לא תמיד נמצא במקום כל המלאי הנדרש
'המוזג',שם לעצמו מטרה להקים אתר ייעודי למגזר החרדי ובכשרות מהדרין בלבד ,שייתן מענה לכל סוגי היינות והמשקאות החריפים, כל זאת במחיר סיטונאי ובמשלוח ישיר לבית הלקוח בכל מקום בארץ תוך 24 שעות בלבד.

חג הפסח
בכל בתי בני ישראל עובדים קשה על ניקיון הבית לפסח, כל מקום נבדק בקפדנות ומי מדבר אחרי הניקיון אז עוברים לקניות הגדולות והבישולים הארוכים.

לפחות כאן,תחסכו מעצמכם את הריצה סביב היין הכשר לפסח לליל הסדר ותעברו לאתר 'המוזג' שם תוכלו להתרשם ממגוון גדול ונרחב של יינות וכמובן כולם בכשרות מהדרין לפסח
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ללחוץ על הלינק המיוחד והייעודי לפסח, לשוטט ולבחור לעצמכם את סוג היין האהוב עליכם.

מארז יינות כמתנה
כמה יהיה מפתיע עבור ההורים או משפחת חמיכם לקבל ישירות הביתה ארגז יין טעים ומהודר לפסח... באתר תוכלו כמובן טרום ההזמנה לבדוק את שם היקב או המבשלה, לראות את שנת הייצור ושנות היושן ולהזמין לביתכם.

כמובן ניתן גם לשלב בהזמנה בקבוקים מסוגים שונים, כך שהמתנה תהיה מושלמת.
'המוזג' הינו האתר היחידי בו ניתן למצוא רק משקאות כשרים תוך פירוט מקצועי של כל סוגי היין מתקופת הבצירה כמה שנים, צבעו וסוג הכשרות. באתר גם תוכלו למצוא מוצרים נלווים כמו סיגרים ומוצרי טבק לסוגיו, משקאות מינואטרים ועוד.

בר אלכוהול
באם אתם עורכים אירוע אז אל תשכחו שבהמשך לכל הברים הסטנדרטיים, עם האוכל והשתייה המוגזת, גם מקומם המכובד של האלכוהול לא ייגרע וכי המוזג גם מעניק שירותי בר אלכוהול ישירות למקום האירוע שלכם.

'המוזג' הוקם במטרה להביא את המחירים הסיטונאים ואת מגוון המשקאות הכשר והרחב לכל מקום בארץ.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.