מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ה 29.03.2015

לקראת חג הפסח: חלוקת כובעים וחליפות לתלמידי הישיבות בארץ

נפתחה ההרשמה לחלוקת כובעים וחליפות במחיר מסובסד לתלמידי ישיבות חב"ד בארץ ע"י קרן 'תומכי התמימים' ● החלוקה מתאפשרת תודות לסיועו הרב של הנגיד החסידי הרב דוד פישר, ובסיועם של הרב יעקב הרשקופ, הרב שניאור מינסקי, הרב אברהם לוקשין והרב מנחם גורביץ', וחברי קרן 'קרנו תרום', שנחלצו לסייע להורי התלמידים להתמודד עם הוצאות החג. החלוקה מתבצעת בסיועו הרב של ר' שלום לבנהרץ  פרטים והרשמה בגוף הידיעה
לקראת חג הפסח: חלוקת כובעים וחליפות לתלמידי הישיבות בארץ
חלוקה מסובסדת של כובעים וחליפות. בעיגול: הנגיד החסידי הרב דוד פישר

חג הפסח מתקרב, ההוצאות הכבדות מתרבות, וגם הילדים נזקקים למערכת ביגוד חדשה לקראת החג. לא קל להתמודד עם התקציב הפיננסי שדורשים ימי החג הקרב ובא, והורים רבים נאלצים שלא לקנות לבניהם כובע, חליפה או נעליים חדשים לחג הפסח.

בימים האחרונים טרם התקדש החג, מגיעה בשורה טובה להורי תלמידי ישיבות חב"ד בארץ הקודש. קרן 'תומכי התמימים' יוצאת במבצע חלוקת כובעים וחליפות במחיר מוזל במיוחד לתלמידים. זאת בנוסף למכירה מסובסדת של נעליים חדשות ואיכותיות לתלמידים, שכבר התקיימה בהצלחה.

החלוקה מתאפשרת תודות לסיועו הרב של הנגיד החסידי הרב דוד פישר, שנחלץ לסייע מהונו ומאודו לרווחת התלמידים והוריהם והעניק את חסותו לפעילות הקרן ביד רחבה, ותודות לשותפותם של אנשי החסד הדואגים לאורך כל השנה לרווחת תלמידי התמימים, בעלי הצדקה הנפלאים, הרב יעקב הרשקופ, הרב שניאור מינסקי, הרב אברהם לוקשין והרב מנחם גורביץ', וחברי קרן 'קרנו תרום'.

החלוקה מתבצעת בסיועו הרב של ר' שלום לבנהרץ, שאלמלא עזרתו, ודאגתו שהכל יצא על הצד הטוב ביותר, פרויקט כביר זה לא יכול היה לצאת לפועל.

בשלב זה הסבסוד מוגבל, ולכן תאשר הקרן את הבקשות לפי קריטריונים שנקבעו. כמו כן בשלב זה מיועדת החלוקה לתלמידי הישיבות הבאות: לוד, אלעד, בני ברק, קרית גת ישי"ג, מגדל העמק, כפר חב"ד.

על הורי התלמידים להוריד ומלאות את טופס ההרשמה, ולשלוח אותו לכתובת הדוא"ל: [email protected], או למספר הפקס: 153-35445580

הנהלת הקרן מבקשת מהורי התלמידים להזדרז ולשלוח את הבקשות, לכל המאוחר עד ליום רביעי י"ב ניסן בשעה 10 בבוקר. עדכונים נוספים יתפרסמו בהמשך.

מנהל הקרן, הרב שמואל רייניץ, העומד מאחורי הפרויקט עתיר העלויות פונה בבקשה לקהל אנ"ש: "אנו עושים מאמצים כבירים כדי שכל בחור חב"די יהנה מביגוד חדש לחג, העלויות עצומות. מי שביכולתו לתרום, אף אם סכום סמלי, מסייע לנו לסייע לתלמידי התמימים, ויבורך בכל מילי דמיטב".

 להורדת טופס הרשמה - לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.