מערכת COL | יום ה' ניסן ה׳תשע״ה 25.03.2015

הפרויקט הושלם: חום ואור ההתקשרות נחנך בביתר עילית

בראשית השבוע יצא לדרך המיזם החב"די הראשון מסוגו בעולם בעיר התורה והחסידות ביתר עילית. מאות מקהילת חב"ד נהרו ל'היכל מנחם' בעיר על מנת לחנוך את אולם המדיה החב"די הראשון מסוגו וישבו יחד להתוועד שבת אחים גם יחד  לסיפור המלא
הפרויקט הושלם: חום ואור ההתקשרות נחנך בביתר עילית
בראשית השבוע יצא לדרך המיזם החב"די הראשון מסוגו בעולם בעיר התורה והחסידות ביתר עילית. מאות מקהילת חב"ד נהרו ל'היכל מנחם' בעיר על מנת לחנוך את אולם המדיה החב"די הראשון מסוגו וישבו יחד להתוועד שבת אחים גם יחד.

האירוע המכובד בשילוב התוועדות חסידים התקיים במרכז היכל מנחם בעיר הממוקם בתוככי בנין 'מרכז חב"ד בביתר'. התוועדו ונאמו המשפיעים הרב דוד אופן והרב שייעה שארף ופעילים המוסרים שיעורים במשך השנה בכוללים ברחבי עיר התורה והחסידות.

המיזם החב"די היינו אולם מדיה מפואר בו ניתן לשבת בנחת ובשקידה ולראות את הרבי מתוך המסך, ובמקביל ללמוד מתוך ה'שיחות קודש', ובכך יכול כל מבקר לחוש, להרגיש ולחוות את אויירת ה'פאברינגען' ולחזק את חום ההתקשרות לנשיא הדור.

המיזם כולו נתרם על ידי מאות המשפחות מקהילת חב"ד ביתר עילית, הלוקחים כמדי שנה בי"ט כסלו, פרויקט חדש בהוספה וחיזוק העניינים החסידיים של קהילת חב"ד בעיר. על המיזם ניצח הרב חיים גרינברג, מנהל מרכז חב"ד ביתר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.