מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשע״ה 24.03.2015

אסון אווירי: מטוס נוסעים התרסק באלפים, ישראלי בין ההרוגים

מטוס נוסעים מדגם איירבאסA-320 , ועליו 148 נוסעים ואנשי צוות שהיה בדרכו מברצלונה שבספרד לדיסלדורף שבגרמניה התרסק בהרי האלפים ליד העיר דיניה-לה-באן. בין ההרוגים, אייל באום ז"ל שהיה על הטיסה  לפרטים
אסון אווירי: מטוס נוסעים התרסק באלפים, ישראלי בין ההרוגים
מטוס של חברת 'ג'רמן ווינגס' (מתוך פרסום של החברה)

מטוס נוסעים מדגם איירבאס A320, שהיה בדרכו מברצלונה שבספרד לדיסלדורף שבגרמניה התרסק היום לפני הצהריים באזור העיר דיניה-לה-באן. ראש ממשלת צרפת יצא בהודעה עם היוודע דבר האסון: "אנו לא יודעים עדיין את נסיבות ההתרסקות. אנו חוששים כי כל הנוסעים ואנשי הצוות נספו".

על המטוס היו 156 נוסעים ואנשי צוות, ובתוכם אייל באום ז"ל (39) שהתגורר בברצלונה והיה על הטיסה. הודעה נמסרה למשפחתו לפני שעה קלה על ידי משרד החוץ.

שני מסוקים משטרתיים איתרו את המטוס בין העיר דיניה-לה-באן לעיירה ברסלונט. המטוס, מדגם איירבאס A320, היה בדרכו מברצלונה שבספרד לדיסלדורף שבגרמניה. הטיסה יצאה מברצלונה בשעה 10:01 ובשעה 11:15 נעלם המטוס מן מהמכ"ם ואבד עמו הקשר. כוחות חירום רבים הגיעו למקום.

עדיין לא ברור מה הביא להתרסקות והחקירה נמצאת בעיצומה. בתוך כך, משרד הפנים בצרפת הודיע כי נמצאה הקופסה השחורה של המטוס. "הקופסה השחורה שמצאנו כמה שעות אחרי ההתרסקות תיבחן באופן מידי כדי לסייע לחקירה להתקדם במהירות" אמרו הצרפתים.

מחברת התעופה הגרמנית עצמה נמסר, כי על פי הנתונים שבידיה מהתקשורת עם מגדל הפיקוח ומנתוני המכ"ם, המטוס הגיע לשיא גובהו ואז החל לאבד גובה במשך כשמונה דקות עד שהתרסק על הקרקע.

אתר האינטרנט של  ג'רמן ווינגס קרס, ועדיין לא פורסמה רשימת הנוסעים.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.