מערכת COL | יום כ"ט אדר ה׳תשע״ה 20.03.2015

הילדים של כולנו: אלפי חיילי צבאות ה' באירוע עוצמתי ● גלריה

אירוע בלתי נשכח: אלפי חיילי צבאות השם מכל רחבי הארץ התכנסו אמש (חמישי) לאירוע השנתי המרכזי בבנייני האומה, כהכנה ליום הבהיר י"א ניסן ● האירוע עמד בסימן 'עקשנות להבאת המשיח', על יסוד תביעתו הידועה של הרבי בכ"ח ניסן תנש"א ● כתבנו היה שם ומגיש סיקור מקיף. וגם: גלריית ענק - 100 תמונות  הילדים של כולנו
הילדים של כולנו: אלפי חיילי צבאות ה' באירוע עוצמתי ● גלריה
(צילומים: י. בלינקו, צלם האירוע)
בעוצמה יהודית וחסידית, התכנסו אתמול אלפי חיילי צבאות השם, לאירוע המרכזי בבנייני האומה, כהכנה ליום הבהיר י"א ניסן. האירוע עמד בסימן 'עקשנות להבאת המשיח', על יסוד תביעתו הידועה של הרבי בכ"ח ניסן ה'תנש"א. ובו קבלו החלטות טובות, והתחזקו יחד.

האירוע נפתח בתפילת מנחה ונתינת צדקה, כשהילדים מתחלקים לקבוצות, שעליהם מופקדים תמימים מובחרים מישיבת תומכי תמימים לוד, הצמודים לחיילים לכל אורך הכינוס. הודות לרב מנחם קעניג שי' על התגייסותו להצלחת הכינוס.  

לאחר הספירה לאחור וההתרגשות הרבה של אלפי הילדים באולם. עלה לבמה האברך ר' בנימין וילהלם שי', המציג את נושא הכינוס, 'העקשנות להבאת המשיח', על המסך נראים אותם רגעים מרטיטים ומרעידים, מהשיחתו הידועה של הרבי בליל כ"ח ניסן ה'תנש"א, בו מייחל הרבי שיימצאו עשרה עקשנים שיטכסו עצה איך להביא את משיח בפועל ממש.

מעמד עוצמתי ומיוחד, חודש השנה, והוא מעמד ה'רול קאל'. על הבמה עולה השחקן נתן נתנזון שבקטע קומי שנון יחד עם החייל מענדי דדון מלוד מציגים את רשימת 25 תלמודי התורה מכל הארץ, מבאר שבע ועד צפת. החיילים הרבים קמים על מקומותיהם ורוקדים לצלילי מארש ר"ח ניסן. אשרינו! שחיילים בצבא הרבי אנחנו.

אלפי הילדים קיבלו בתרועות חן את מקהלת הפנסאים, עם שיר מיוחד שחובר לכבוד הכינוס, "אמת מה נהדר הכינוס המיוחד הזה" ושירים וניגונים נוספים שמושרים כבר בפיהם של ילדי הפנסאים.

הילדים המשתתפים באירוע הופתעו לקבל 'מופע לייזר' מיוחד עם 'מושיקו' -השחקן זבולון מושאשוילי המזמין אל הבמה את לייזר מחבורת 'מזאגט לחיים' להופעה ... אכזבה קלה עוברת באולם. ומייד המנחה הרגיע שמדובר במתיחה קלה ומצחיקה. והחל לעלות מופע לייזר ויזואלי מושקע המציג את נושא העקשנים בשילוב קטעי וידיאו ייחודיים מהרבי.

בין הפסוקים שנאמרו על ידי קבוצות שונות של עקשנים מרחבי הארץ, כשעל המסך מוקרן סיפורם הייחודי של החלטות טובות שקוימו בעקשנות ע"י חיילים מכל תלמודי התורה ברחבי הארץ, עלה סיפורו המדהים של ילד, שהתעקש על החלטה טובה, אבל לא עד הסוף... עד שאביו מביא לו את הספר של ר' לייזר ננס לקרוא, ובלילה בזמן שקרא את אחד ממעשי הגבורה והעקשנות של ר' לייזר מהספר, הוא מוצא את עצמו בתוך הסיפור בתא המעצר של ר' לייזר... העלילה מסתבכת, כשהם יוצאים שניהם לערבות סיביר, על מנת לעבוד, והחייל הרוסי דורש משניהם לעבוד גם בשבת. ר' לייזר מתעקש על יהדותו וברגעים עוצרים נשימה שנעשים על הבמה, תוך שיחזור אותנטי של התקופה, על ידי תלמוד תורה חב"ד אהלי מנחם בניהול ר' מנחם מענדל כהן , מובא המסר המיוחד של עקשנות יהודית של ר' לייזר והוראתו לדורנו. מקהלת הפנסאים מסיימת את הקטע המיוחד הזה, בשיר על מסירות נפש ברוסיה דאז.

לאחר מכן מגיע רגע שיא שהמנחה מכריז על קבוצת העקשנים שקיבלה את מירב הקולות בבחירות שנערכו בכל הארץ בתחילת השבוע. ובליווי מופע לייזר נוסף מוכרזת ההחלטה הטובה שנבחרה להיות ההחלטה המרכזית של כלל חיילי צבאות השם לשנה זו. והזוכה תלמוד תורה חב"ד אהלי מנחם כפר חב"ד, שקיבלו על עצמם ללמוד שיחה של הרבי שלוש פעמים בשבוע יחד.

המקהלה עולה לשיר סיום על ימות המשיח, ותפילה חרישית עולה אצל החיילים בתקווה שההחלטות הטובות, שקוימו ועוד יקוימו ביתר שאת ובעז"ה יזרזו את ביאת משיח בפועל ממש. בתחושה זו, ננעל הכינוס. והחיילים מתפזרים לביתם.

על הצלחת הכינוס והפקתו עמלו ביגיעה רבה יום וליל, ר' שלמה חיים ריבקין שי' ור' שמואל סופר שי', שדאגו בפועל להצלחתו של האירוע והפקות הוידיאו המושקעות והייחודיות שהוקרנו במהלך האירוע.

תודה מיוחדת בראש ובראשונה לר' אפי רבינוביץ, לר' שלוימי אזימאוו ולר' בעריש ביר על השקעתם הגדולה ויגיעתם הרבה בהכנות לאירוע בכל המצטרך בגשמיות וברוחניות , ותודות למנחה הכינוס האברך ר' בנימין וילהלם על ההנחיה בטוב טעם. ולעוד עשרות אחרים, שעמלו ויגעו למען חיילי צבאות השם. ולגב' יפוש ברכהן, על העיבוד העיצוב והשירה של מקהלת הפנסאים. ולר' ברוצקי ומקהלת תלמוד תורה חב"ד רחובות. וכמובן לכל התמימים בצוות הלוגיסטי של הפנסאים.

בהמשך יועלו קטעי וידאו מתוך הדיסק הרשמי שייצא לאור בהקדם עם תיעוד האירוע כמזכרת לכל החיילים ברחבי הארץ.

יואל בלינקו הצלם הרשמי של האירוע מגיש לכם גלריית ענק מהאירוע הגדול.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.