מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשע״ה 19.03.2015

ערב אבות ובנים בת"ת בנושא השמיטה הלכותיה וערכיה

השבוע, נערכה בתלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם – חיפה והקריות, תכנית מיוחדת לאבות ולבנים ● רב העיר קרית אתא וקהילת חב"ד והמוסדות הרב חיים שלמה דיסקין להרצות בנושא השמיטה הלכותיה וערכיה, שהחכים את הציבור בעניינים יסודיים ומהותיים בתחום  אבות ובנים
ערב אבות ובנים בת
השבוע, נערכה בתלמוד תורה חב"ד צבאות מנחם – חיפה והקריות, תכנית מיוחדת לאבות ולבנים.

סדר היום כלל: התכנסות בלובי התלמוד תורה, לקבלת פנים מוזיקלית ע"י הרב עופר גוטליב ומקהלתו במספר ניגוני חב"ד.

כניסה לכתות לשיעורי אבות ובנים ולמידה משותפת. בזמן השיעור ערכו המנהל הרב יוסף אברהם פיזם, סגנו הרב משה אסולין, והמפקח מר גבריאל אמסלם, סיור בכל כתה, במהלכו חילקו תעודות צל"ש מנהל לשלושה מצטיינים בכל כתה. כמו כן העניקו את גביע החסד לכתה ח' על פועלם המיוחד במבצע פורים למען ילדי הת"ת.

השיעורים וההפעלות הלימודיות נערכו בנושא השמיטה הלכותיה וערכיה.

בשלב הבא, התפצלו האבות והבנים כך שבעוד שהתלמידים נשארים לשעת פעילות עם מחנכיהם, המגובה בממתקים ופרסים, התכנסו האבות בבית המדרש, לתכנית מיוחדת עבורם.

בבית המדרש, הופיעה מקהלתו של הרב עופר גוטליב בניגוני חב"ד נוספים להנאת האבות. סגן המנהל הרב משה אסולין שהפיק את הערב המוצלח יחד עם המנהל והצוות המגובש, פתח בדברים, והזמין את המפקח מר גבריאל אמסלם לומר את דברו. המפקח הביע את התפעלותו מהשינוי וההתפתחות של הת"ת בשנת הלימודים הנוכחית, הן מבחינה לימודית והן מבחינת חזות הכתות והת"ת, ודבריו זכו לתשואות המורים. אחריו, נשא דברים מנהל הת"ת הרב יוסף אברהם פיזם, שהודה למפקח, לסגן ולצוות ולציבור ההורים, ולשליח הרבי הרב לייבל שלדקרויט מנכ"ל המוסדות העושה בימים אלה בחו"ל בשליחות המוסדות. המנהל הודיע על הקדשת זכויות ערב תורני זה לזכות חבר ועד ההורים ר' דוד עמוס, לרפואתו הניסית. (למגינת כל לב, ר' דוד עמוס נלב"ע למחרת, ביום שלישי).

בהמשך הזמין המנחה הרב אסולין את שליח הרבי, רב העיר קרית אתא וקהילת חב"ד והמוסדות הגאון החסיד הרב חיים שלמה דיסקין להרצות בנושא השמיטה הלכותיה וערכיה, שהחכים את הציבור בעניינים יסודיים ומהותיים בתחום. כמו כן לסיום, הוזמן הרב שמואל הנדל, להעביר מסר אודות ההכנות ליום הבהיר י"א ניסן, בתוככי ציבור החסידים.

בסיום הערב, נערכה בין הילדים שהשתתפו במבחן אמריקאי למיון ראשוני לחידון השנתי בנושא השמיטה, הגרלה על אופניים בה זכה התלמיד שניאור ישעיהו מכתה ה'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.