מערכת COL | יום כ"ז אדר ה׳תשע״ה 18.03.2015

חב"ד הביאה לבוחרים את המצע האמיתי

בפעם הראשונה בתולדות הבחירות בישראל, שטפו ביוזמת צעירי אגודת חב"ד מאות רבות של חסידי חב"ד, אנ"ש והת' את הקלפיות ברחבי הארץ ● הם הביאו לציבור הבוחרים את המצע האמיתי של חסידות חב"ד: כולנו בוחרים במעשים טובים ● יו"ר צאגו"ח הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב: "ההיענות המדהימה של הבוחרים המחישה יותר מכל את גודל הנחת רוח שכולנו יכולים וחייבים לתת לרבי בריבוי מעשים טובים למען הכלל" חב"ד בקלפי
חב
בקמפיין מרענן, ראשוני מסוגו וסוחף גרמו צעירי אגודת חב"ד לאנ"ש לצאת למאות קלפיות ברחבי הארץ כשהם מביאים עימם את המסר האמיתי של חב"ד בפוליטיקה: בואו לבחור במעשים טובים, להניח תפילין, להצטייד במבצע נש"ק ולספר לילדים של 12 הפסוקים של הרבי.

התוצאות היו פשוט מדהימות.בין עשרות דוכני המפלגות המתחרות על ליבו של הבוחר המתלבט, בין הסיסמאות המפארות את מנהיג פלוני או אלמוני, זהר למרחוק הדוכן של שליחי חב"ד ואנ"ש, כמו אי של שפיות ושלווה בים הכאוס הפוליטי, והזכיר לציבור הרחב מה המשנה האמיתית והערכית של עם ישראל.

הפעילים נזהרו מאוד מלהתערב בפוליטיקה, כציוויו של הרבי, וכך יכולת להיכווח בתורים ארוכים של אנשים המניחים תפילין כשחולצות מפלגות הרחוקות כמזרח ממערב לגופם, אך בתים של קדושה על זרועם וראשם.

התגובות בשטח היו לא פחות ממדהימות. כמעט כל אחד ואחת מהעוברים והשבים החמיא לעשייה של חב"ד היודעת תמיד למצוא את המאחד והערכי, והיחידה שמגיעה לקלפי לא כדי לבקש משהו, אלא כדי להעניק ולתת. לאורך כל היום, הגיעו דיווחים מפעימים ממאות רבות של אנ"ש והתמימים שהפעילו את דוכני ה'מעשים טובים' והניחו תפילין לעשרות אלפי איש כשלרבים מהם הייתה זו הזדמנות של קרקפתא להניח תפילין לראשונה בחייהם.

"ההיענות הייתה פשוט מפתיעה", אומר יו"ר צאגו"ח הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, "ניתן היה לראות במוחש שהבוחרים גילו אהדה רבה ליוזמה הברוכה שהופעלה היום בכל רחבי הארץ, והמחישה יותר מכל את גודל הנחת רוח שכולנו יכולים וחייבים לתת לרבי בריבוי מעשים טובים למען הכלל.

אין כל ספק שהיענות אנ"ש והתמימים להשתלב במשך יום הפעילות הייחודי, מעניקה את הכוח והאפשרות להמשיך עם מיזמים נוספים שבוודאי גם הם יחזקו ויקשרו לאילנה דחיי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.