מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ה 16.03.2015

חוזרים למחברת: ה'רוקט-בוק' ● דיגיטלי

אם חשבנו פעם שעידן המחברות עתיד להגיע לקיצו, ומחשבים יחליפו במהרה את המחברות הפשוטות, מסתבר שבדיוק להיפך – המחברות חוזרות: הכירו את המחברת החכמה "רוקט-בוק" ● מדובר במחברת הנראית בדיוק כמו דפדפת רגילה, ובלחיצה קלה בתחתית העמוד כל שרטוט בעיפרון נשמר במייל הפרטי או בטלפון הנייד  מחברת חכמה
חוזרים למחברת: ה'רוקט-בוק' ● דיגיטלי
(מתוך אתר המכירות של Rocketbook)

משה בן-חיים

אם חשבנו פעם שעידן המחברות עתיד להגיע לקיצו, ומחשבים יחליפו במהרה את המחברות הפשוטות, מסתבר שבדיוק להיפך – המחברות חוזרות: הכירו את המחברת החכמה ה"רוקט-בוק" מדובר במחברת הנראית בדיוק כמו דפדפת רגילה, ובלחיצה קלה בתחתית העמוד כל שרטוט בעיפרון נשמר במייל הפרטי או בטלפון הנייד.

ה-'רוקט-בוק' מאפשר לאנשים לכתוב או לשרטט על גבי מחברת דפים מיוחדת, ובאמצעות יישום ייעודי ניתן להמיר את הדפים הללו לקבצים דיגיטליים שניתן לשמור בטכנולוגיית 'ענן' (דומה לשמירת קבצים באמצעות המייל).

מה תעשו כשתרצו למחוק את המחברת ולהתחיל לשרטט מחדש? אין בעיה. פשוט תכניסו את המחברת למיקרוגל, והוא כבר יעשה עבורכם את העבודה.

באמצעות כפתורים מיוחדים וכמעט בלתי נראים שמוקמו בצידה התחתון של המחברת, תוכלו להעביר את הרישומים והשרטוטים שלכם לאימייל הפרטי שלכם, או למכשיר טלפון נייד מתקדם.


המחברת החכמה (מתוך סרטון הדמייה של החברה)

לדברי המפתחים, מדובר במוצר אידיאלי עבור תלמידים, גרפיקאים, סטודנטים, אדריכלים, מעצבי פנים, יזמים ואנשים יצירתיים בכל תחום.

על מנת לממן את פיתוח המוצר, היזמים העלו קמפיין גיוס לאתר 'אינדיגוגו', במטרה לגייס 20 אלף דולר, ובקרוב הם מקווים להגיע לייצור המוני.

(מקור: feeder, ואתר המכירות של Rocketbook )

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.