מערכת COL | יום כ"ה אדר ה׳תשע״ה 16.03.2015

תיעוד מרגש: שבת בלתי נשכחת בישיבה לבעלי תשובה. צפו

'שבתות עם חב"ד' בישיבה לבעלי תשובה במגדל העמק בראשות הרב עקיבא גולדשמיד, הפכו זה מכבר לאבן שואבת עבור נשמות יהודיות מכל הגוונים והעדות, כחמישים 'מקורבים' מכל קצווי הארץ והתפוצות נתאספו ובאו להם השבת לחוות שבת בישיבה של בעלי התשובה ● כתב COL בצפון ביומן ותיעוד מרגש שצולם לפני כניסת השבת ולאחר צאתה  ישיבה לבעלי תשובה
תיעוד מרגש: שבת בלתי נשכחת בישיבה לבעלי תשובה. צפו

'שבתות עם חב"ד' בישיבה לבעלי תשובה במגדל העמק בראשות הרב עקיבא גולדשמיד, הפכו זה מכבר לאבן שואבת עבור נשמות יהודיות מכל הגוונים והעדות, כחמישים 'מקורבים' מכל קצווי הארץ והתפוצות נתאספו ובאו להם השבת לחוות שבת בישיבה של בעלי התשובה.

גופם נסחף מ'תפילה' ל'התוועדות', מ'סדר חסידות' ל'עונג ליל שבת', מ'סדר ניגונים' ל'דרשה מעמיקה' ונשמתם נשאבה לעולמה הפנימי של ישיבת חסידי חב"ד לבעלי תשובה שבפאתי חורשת מגדל העמק הקסומה, הם חשו לראשונה כיצד חווים את עולמה הפנימי של החסידות בחיי היום יום.

תוכניות השבת היו מרתקות להפליא הארגון כולו מדויק היה עד לפרטי פרטים, מלינה ואוכל על הצד הגשמי הטוב ביותר ועד קבלת הפנים והתוכנית הרוחנית העוצמתית ביותר, זאת שנתנה מקום לכל אחד להרגיש בבית כחלק ממשפחה גדולה, משפחת הישיבה, האחדות והאהבה השוררת בין תלמידי הישיבה מגשרים על כל הפערים של העדות והגילאים כולם מרגישים חלק פעיל בשבת ובישיבה בכלל.

מארגני הפרויקט המיוחד יודעים תמיד כי משבת עוצמתית וסוחפת כעין זו הפירות מובטחים תמיד לאחר תקופה ישובו כמה מהנשמות וישכנו מקומם בישיבה כתלמידים מן השורה, אך השבת לא היו צריכים להמתין.

כבר במוצאי שבת, הכריזו 5 מהמשתתפים כי בכוונתם לחזור כתלמידים מן המניין כששניים מתוכם יתחילו את הלימודים בישיבה מיד לאחר חג הפסח!

על ארגון השבת אין אחראי מיוחד פשוט כל תלמידי הישיבה נרתמו ואירגנו כל אחד בחלקו הוא וגם הפעם אין זה היה קורה לולא עידודו ודחיפתו הבלתי פוסקת של משפיע וראש הישיבה הרב עקיבא גולדשמיד שעומל רבות ימים ולילות בכל התחומים לא רק העמדת הישיבה והחזקתה אלא גם ועיקר העמדת דור ועוד דור של תמימים וחסידים מן השורה הראשונה.

והאמת שרואים זאת! כששוחחנו עם הבחורים המארגנים על השבת המרוממת אלו הפטירו פה אחד: אין לנו ספק והרגשנו זאת בכל שלב כי הכל בכוח של הרבי, וכפי שהגדיר זאת הרב יצחק גולדברג שבעת ההתוועדות בשעה שכל אחד מהמקורבים נעמד וסיפר על חייו וההשגחה פרטית שהביאה אותו עד הלום, לא יכול היה להתאפק נעמד ואמר בקול: מי שנמצא אתנו פה רואה כעת במוחש שיש רק כוח אחד שיכול לקבץ למקום אחד כל כך הרבה נשמות טהורות זה כוח האמת של תומכי תמימים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.