מערכת COL | יום כ"ד אדר ה׳תשע״ה 15.03.2015

נתניהו: "אם הייתי מוכן לעשות ויתורים – הייתי מאותרג". צפו

בניגוד למערכות בחירות בעבר, שבהן מועמדי הליכוד פנו למרכז, הפעם ראש-הממשלה בנימין נתניהו שואף להיבחר על בסיס מנדט ימני מובהק ● הנה הצהרות חד משמעיות שהוא משמיע בראיון לערוץ 20: "אם הייתי מוכן לעשות ויתורים, הייתי מאותרג על המקום. היו עושים ממני כליל השלמות, כמו אולמרט ואחרים" ● "אני מתחייב שלא תהיה התנתקות שניה. 6 שנים לא זזתי מילימטר. הלחצים שהופעלו עלי קשים מהלחצים שהופעלו בכהונתי הראשונה"  לא תהיה התנתקות שניה הערת מערכת: למרות שחשוב ביותר שתקום ממשלת ימין שתתנגד לוויתורים ולנסיגות, הרי שבכל הקשור להצבעה של חסידי חב"ד, עליהם לנהוג כהוראת בית-דין רבני חב"ד ולהצביע לרשימות שנאמנות לשלימות התורה, שלימות העם ושלימות הארץ.
נתניהו:
"לא תהיה התנתקות שניה". נתניהו בראיון לסגל
הבוקר התראיין ראש הממשלה במעונו הרשמי לאראל סגל במסגרת התכנית "הפטריוטים" בערוץ 20. בראיון שישודר הערב, התייחס נתניהו לויתור על שטחים תמורת הסכם, לביקורת על שחרור גלעד שליט ועוד.

על מסירת שטחים לפלסטינים במסגרת הסכם שלום אמר נתניהו: "אם אני הייתי מוכן לעשות ויתורים – אם זה היה קורה – הייתי מאותרג על המקום. היו עושים ממני כליל השלמות, כמו אולמרט ואחרים"

על ההתנתקות אמר: "אני מתחייב שלא תהיה התנתקות שניה. 6 שנים לא זזתי מילימטר. הלחצים שהופעלו עלי קשים מהלחצים שהופעלו בכהונתי הראשונה. הם רבים וקשים, אבל עמדתי בזה. אני לא אוותר בקלות".

הערת מערכת: למרות שחשוב ביותר שתקום ממשלת ימין שתתנגד לוויתורים ולנסיגות, הרי שבכל הקשור להצבעה של חסידי חב"ד, עליהם לנהוג כהוראת בית-דין רבני חב"ד ולהצביע לרשימות שנאמנות לשלימות התורה, שלימות העם ושלימות הארץ.



לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן (להורדה)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.