מערכת COL | יום כ"ד אדר ה׳תשע״ה 15.03.2015

'הפנסאים' הקדים את הבחירות ביומיים ● צפו בתיעוד

כחלק ממיזם "העקשנים", בה קיבלו על עצמם קבוצות של חיילי צבאות השם, לעמוד בהחלטות טובות בעקשנות, ארגון הפנסאים יציב הבוקר קלפי, בכל תלמודי התורה ברחבי הארץ ● מאות חיילי צבאות השם, הזכאים להשתתף בבחירות, יבחרו בין עשרות קבוצות שונות של 'עקשנים', את ההחלטה המרכזית של חיילי צבאות השם, שתוצג בארוע המרכזי ביום חמישי ● אז למי הילד שלכם מצביע?  בחירות הפנסאים
'הפנסאים' הקדים את הבחירות ביומיים ● צפו בתיעוד

"שסוכ"ס ימצאו עשרה מישראל ש"יתעקשו" שהם מוכרחים לפעול אצל הקב"ה, ובודאי יפעלו אצל הקב"ה . . להביא בפועל את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש." (משיחת כ" ניסן ה'תנש"א)

בחודשים האחרונים סוערים תלמודי התורה בכל רחבי הארץ, "מעקשנים". חבורות המורכבות מעשרה חיילי צבאות השם, שקיבלו על עצמם החלטות טובות, ומתמידים בהם בעקשנות, כדי לזרז ולמהר את ביאת משיח צדקנו.

לימוד ענייני גאולה ומשיח בכל יום. הקפדה על חת"ת והידור בנטילת ידיים, אלה הם רק חלק מהחלטות הטובות, שקיבלו על עצמם הקבוצות השונות.

בימים הקרובים, תוצב קלפי בתלמודי התורה, וחיילים מכל הארץ יוכלו לבחור את ההחלטה הטובה המועדפת עליהם. ההחלטה שתזכה ברוב הקולות של חיילי צבאות השם, תבחר בארוע המרכזי להחלטה הכללית של צבאות השם.

הקלפי מעוררת התרגשות רבה בקרב החיילים, כמו גם מהאפשרות המיוחדת להתאחד סביב החלטה גדולה ומשותפת.

ביום חמישי הקרוב, באירוע המרכזי, במעמד אלפי חיילי צבאות השם, תוכרז הקבוצה המנצחת שקיבלה את מירב הקולות. ובנוסף תזכה את החיילים בפרס מיוחד. בחירות קדושות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.