מערכת COL | יום כ"א אדר ה׳תשע״ה 12.03.2015

היום ב'המבשר': הרב דייטש קורא להצביע עבור רשימת ג'

 "מאז ומתמיד ידוע לכל צבור אנ"ש על הוראתו של הרבי שיש להצביע עבור הרשימה החרדית ביותר וללא ספק שכיום יש להצביע עבור רשימת אגודת ישראל ג'"– כך אמר הרב חיים שלום דייטש ראש כולל 'צמח צדק' בירושלים ומגדולי המשפיעים בחב"ד. דבריו הובאו הבוקר בעיתון 'המבשר' הרב דייטש
היום ב'המבשר': הרב דייטש קורא להצביע עבור רשימת ג'

 

מאז ומתמיד ידוע לכל צבור אנ"ש על הוראתו של הרבי שיש להצביע עבור הרשימה החרדית ביותר וללא ספק שכיום יש להצביע עבור רשימת אגודת ישראל ג'"– כך אמר הרב חיים שלום דייטש ראש כולל 'צמח צדק' ומגדולי המשפיעים בחב"ד.

הגרח"ש דייטש שליט"א, ציין בנוסף, "שבפרט בבחירות הנוכחיות שהם גורליות לקיומה של תורה שעה שיסודי וגופי התורה מוטלים על כף המאזנים ועננת גזירת גיוס מרחפת על היכלי הישיבות וישנה סכנה קיומית למושג של לומדי תורה, מוטלת חובת הקודש להצביע עבור ג' כאשר אני בטוח בכך ללא כל צל של ספק שזו היתה דעתו הק' של הרבי זי"ע, וכך אני מורה לכל השואלים בענין הבחירות".

"הרבי הורה מפורשות על החובה להשתתף בבחירות ולא לנקוט חלילה בצעד של הימנעות, ובהוראתו אף ציין שיש להצביע 'לרשימה החרדית ביותר' ואין כל ספק שבמצב של היום רשימה זו היא החרדית ביותר וההצבעה עבור רשימת יהדות התורה ג', הוא מילוי הוראתו ובקשתו הק' של הרבי זי"ע, כאשר יש להיחלץ חושים להציל את התורה מידי מבקשי רעתה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.