מערכת COL | יום י"ט אדר ה׳תשע״ה 10.03.2015

הכל בכלי אחד: הכירו את ה-'אינסטרומנט 1' ● דיגיטלי

פורים מאחורינו, אך אנו נמצאים עדיין בחודש אדר – שבו מרבין בשמחה ● חלמתם פעם ללמוד לנגן על פסנתר, וגם לפרוט על גיטרה? הכירו את ה-'אינסטרומנט 1' כלי נגינה אלקטרוני, שניתן לנגן בו כאילו היה פסנתר, גיטרה, מערכת תופים גיטרה בס, ויולה או צ'לו ● וגם: מה לומדים מכך בעבודת ה'?  'אינסטרומנט 1'
הכל בכלי אחד: הכירו את ה-'אינסטרומנט 1' ● דיגיטלי
(תמונה: מתוך Kickstarter‏‏)

 משה בן-חיים

חולמים לנגן על חצוצרה וגם על צ'לו, אבל אין לכם מושג איפה מתחילים? יודעים לנגן על כינור אבל רוצים לדעת גם לנגן על פסנתר? הכירו את ה-אינסטרומנט 1, כלי נגינה אלקטרוני, שניתן לנגן בו כאילו היה פסנתר, גיטרה, מערכת תופים גיטרה בס, ויולה או צ'לו.

ה- אינסטרומנט 1, שהוצג לראשונה בתערוכה לפני כשנתיים וכעת מגיע לשלב הייצור, מתחבר לכל מכשיר 'חכם' ומחשב, והוא מפיק צלילים בהתאם לתכנית שהמכשיר מפעיל.

איך הוא נראה?

אינסטרומנט 1
נראה כמו לוח שטוח מוארך אותו ניתן להחזיק בצורות שונות, והוא קומפקטי וקל לנשיאה. למכשיר יש גם רמקול, כפתור ווליום ולחצנים נוספים עימם ניתן לבצע פעולות מוזיקליות קבועות שהוגדרו מראש כך שגם אנשים שלא יודעים לנגן על אף כלי יוכלו להפיק צלילים נעימים.


(מתוך סרטון של החברה)

כאמור, את המכשיר ניתן לחבר למכשירים 'חכמים' או מחשב ולנגן באמצעותו ב-100 אפליקציות מוזיקה באמצעות החלקה או לחיצה.

מפתחי הכלי העלו קמפיין גיוס, במטרה לגייס את ההון הדרוש לייצור המוצר - 75 אלף דולר. בפועל, הם הצליחו לגייס כבר למעלה מ-455 אלף דולר ונותרו עוד 34 יום עד לתום המועד. המוצר הוצע למהירי החלטה תמורת 299 דולר, וכעת הוא זמין לרכישה בעמוד הקמפיין החל מ-349 דולר, ועד ל-1,299 דולר עבור כלי נגינה מעוצב שעשוי מעץ.

והכי חשוב: מה לומדים מכך בעבודת ה'?

כך כתוב ב"היום יום" של י"א אדר א':

"ידוע ומקובל בענין הכוונות שבתפלה, אשר אלו שאין דעתם יפה לכוון, מפני העדר הידיעה או מפני שאין בכוחם לזכור כוונות הפרטיות בעת התפילה, מספיק שיכוונו כונה כללית: להיות תפלתו נשמעת לפניו ית' עם כל הכוונות המבוארות בספרי קבלה."

המשל והנמשל: מצד אחד, מוזיקאי שמנגן בכלי נגינה אחד ושולט בו היטב, עולה באיכותו על אחר שמנגן לסירוגין ב"כלים מכלים שונים". מאידך, גם במגוון הרחב יש משהו מעניין, משהו כללי ונרחב יותר...

(מתוך feeder ,Kickstarter )



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.