מערכת COL | יום י"ז אדר ה׳תשע״ה 08.03.2015

הבשורה של חב"ד גם השנה: מצות אנ"ש (פ)

מאפיית מצות אנ"ש יוצאת לדרך עם עשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ. גם השנה: הכשרות המהודרות, טריות ומחיר המצות יובילו את הקו המרכזי של המאפייה: מצות בהידור ברמה של 'חבורה' לכלל אנ"ש לפרטים מלאים
הבשורה של חב
מכירת המצות של מאפיית – 'מצות אנ"ש' יוצאת לדרך זו השנה ה-12 ברציפות עם עשרות סוכני מכירה בריכוזי אנ"ש ברחבי הארץ. המאפייה הידועה במוניטין שרכשה במשך השנים בהידור ובהכנת המצות בטריות ופריכות במיוחד לקהל אנ"ש. המאפייה ממשיכה את המסורת שאת כשרות ופיקוח המאפיה לוקח על עצמו כמסורת השנים המרא דאתרא הרב ישראל יוסף הכהן הענדל, מרא דאתרא דקהילת חב"ד מגדל העמק ומרבני הישיבה בעיר.

המאפייה הידועה בכשרותה ובהידורים המיוחסים לה מופעלת כל כולה על ידי קהל שומרי התורה ומצוות, העוברים בדיקות קפדניות לפני קבלתם למלאכה על ידי צוות ההשגחה במקום. יש לציין שזו המאפייה היחידה שמצליחה להביא לכל בית חב"די רמה של 'חבורה' לכלל אנ"ש. כל המצוות בדרגא ראשונה של תנור.התנור עובר בכל 18 רגעים ליבון מסיבי על ידי הצוות.

נקודות המכירה נפתחו כבר השבוע ברחבי הארץ והעולם, שבכל מקום ניתן להשיג את המצות המהודרות במחיר שווה לכל נפש, "ההידור וההקפדה החב"דית, המחיר, והנגישות. אלו שלושת הדברים שאנו מדגישים כמדי שנה ברוח המאפייה כולה, לתת לכל חסיד חב"ד את היכולת לקנות מצות שנעשו ברמה המהודרת ביותר ובמקביל מצוות טריות ופריכות במחיר שפוי. במקביל בכל ריכוז חב"די ניתן לקנות את המצוות שלנו" אומרים לנו בעלי המאפייה.

עוד אומרים לנו במאפייה "אנחנו נכנסים כעת לשנה ה-12 מאז הקמתה של מאפיית 'מצות אנ"ש' וב"ה אנחנו רואים הצלחה בכל מעשה ידינו, להדר ולשמר את ההנהגות החב"דיות מדורי דורות מתוך מתן מענה לכל מבקש הרוצה לקנות מצות לפסח במחיר שפוי".

בתוך כך עומדים המשגיחים בראשותו ופיקוחו של הרב הנדל על משמרתם במשך כל היום, על מנת לעקוב מקרוב על עשייתם של העוסקים במלאכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.