מערכת COL | יום ט"ו אדר ה׳תשע״ה 06.03.2015

יהוד: חנוכת בית כנסת חדש בבית אפריקה ישראל

בליל חג הפורים חגגו בקרית הסביונים לא רק את נס פורים, אלא גם את חנוכת בית הכנסת החדש לקהילת מקורבי בית חב"ד יהוד בראשותו של השליח הרב שמעון וינר, בשכונה ב'בית אפריקה ישראל' הממוקם במרכז קרית הסביונים ביהוד ● את המזוזה המרכזית קבע אורח הכבוד מר לוי לבייב שהגיע להשתתף בחגיגה יחד עם מנכ"ל אפריקה ישראל מר אברהם נובוגרוצקי והר"ר שלמה פלס שסייעו רבות לפתיחת בית הכנסת ● נשאו דברים רב בית הכנסת השליח הרב שמואל וולף וראש העיר הגב' יעלה מקליס  סיקור מלא וגלריה
יהוד: חנוכת בית כנסת חדש בבית אפריקה ישראל

 


בליל חג הפורים חגגו בקרית הסביונים לא רק את נס פורים, אלא גם את חנוכת בית הכנסת החדש לקהילת מקורבי בית חב"ד יהוד בראשותו של השליח הרב שמעון וינר, בשכונה ב'בית אפריקה ישראל' הממוקם במרכז קרית הסביונים ביהוד.

עבור חברי הקהילה היה מרגש לראות את הבית החדש שבנוי ברוב פאר והדר, כשאת מירב תשומת הלב קיבל ארון הקודש המהודר שנבנה על ידי 'מתניה - מוצרים לבית כנסת' בניהולו של האמן החב"די ר' מאיר טורקוב.

את המזוזה המרכזית קבע אורח הכבוד מר לוי לבייב שהגיע להשתתף בחגיגה יחד עם מנכ"ל אפריקה ישראל מר אברהם נובוגרוצקי והר"ר שלמה פלס שסייעו רבות לפתיחת בית הכנסת.

לאחר קביעת המזוזה עבר מר לבייב לפני התפילה לתפילת ערבית ואת מגילת אסתר קרא בנעימות מיוחדת הבעל קורא הרב יצחק ברכהן מכפר חב"ד.

לאחר קריאת המגילה נשאו דברים רב בית הכנסת השליח הרב שמואל וולף וראש העיר הגב' יעלה מקליס שהשתתפה בקריאת המגילה יחד עם בני משפחתה.

בית הכנסת הנושא את השם 'בית הכנסת של כולם' יהיה פעיל בשבתות ובימי השבוע וישמש את גם הקהילה המקומית וגם את באי הבנין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.