מערכת COL | יום ז' אדר ה׳תשע״ה 26.02.2015

נתניהו מחשק את בנט: "לא תוקם ממשלת אחדות עם השמאל"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא בהכחשות גורפות לנוכח הדיווחים על פיהם בכוונתו להקים ממשלת אחדות עם השמאל לאחר הבחירות. "לא תוקם ממשלת אחדות ביני ובין לבני ובוז'י. זה לא יקרה, מפני שתהום אידיאולוגית עמוקה פעורה ביני לבינם. הבחירה היא בין ממשלת ליכוד לממשלת שמאל", כתב נתניהו. לדבריו, "אני בעד ירושלים מאוחדת, הם נגד. אני נגד ויתור על יו"ש, הם בעד. אני עומד איתן מול לחצים בינלאומיים, הם נכנעים ומוותרים ומתקפלים ונסוגים"  בנימין נתניהו
נתניהו מחשק את בנט:
(צילומים: ברלה שיינר ושניאור שיף, ארכיון COL)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא בהכחשות גורפות לנוכח הדיווחים על פיהם בכוונתו להקים ממשלת אחדות עם השמאל לאחר הבחירות.

"לא תוקם ממשלת אחדות ביני ובין לבני ובוז'י. זה לא יקרה, מפני שתהום אידיאולוגית עמוקה פעורה ביני לבינם. הבחירה היא בין ממשלת ליכוד לממשלת שמאל", כתב נתניהו. לדבריו, "אני בעד ירושלים מאוחדת, הם נגד. אני נגד ויתור על יו"ש, הם בעד. אני עומד איתן מול לחצים בינלאומיים, הם נכנעים ומוותרים ומתקפלים ונסוגים".

"ממשלת אחדות – לא תהיה. ברצוני להקים ממשלה לאומית רחבה, שתמשיך לעמוד איתנה וחזקה, יחד עם השותפות הטבעיות שלנו ובראשן 'הבית היהודי'", הדגיש ראש הממשלה.

דבריו של נתניהו מגיעים בין היתר בתגובה לדברים שאמר יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, יממה קודם לכן בכנס ירושלים, לפיהם, "הבחירות הן בין ממשלת נתניהו שמאל לממשל נתניהו ימין"

בנט ציין, כי "הנסיון של שתי מערכות הבחירות האחרונות מראה שהליכוד ישר הולך וסוגר הסכם עם השמאל. זה קרה ב־ 2009 שהדירו את האיחוד הלאומי, נגד ההבטחות, והכניסו את אהוד ברק כגורם המשפיע בממשלה. מה שקרה הוא שזמן קצר לאחר מכן, עמד נתניהו בבר אילן והכריז על מדינת פלסטין, והקפיאו את הבניה ביו"ש לעשרה חודשים באופן מוחלט. סיפרו לנו ימין, וקיבלנו שמאל. עברו כמה שנים, וב־ 2013 קיבלנו אותו הדבר – לפני הבחירות בליכוד מבקרים מעבר לקו הירוק, אבל דקה אחרי הבחירות מדירים את הבית היהודי וסוגרים עם לבני. נותנים לה אחריות על המו"מ המדיני ויותר גרוע מזה את תיק המשפטים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.