מערכת COL | יום ז' אדר ה׳תשע״ה 26.02.2015

נהריה להצדיע לזכרו של הרב בוטמן ע"ה

מאות איש מתושבי העיר וכן שלוחים רבים ובני משפחה באו להשתתף ולקחת חלק בערב היארצייט לרגל מלאת שנה לפטירתו הפתאומית של השליח הראשי מייסד ומנהל מוסדות חב"ד במשך ל"ב שנים  הרב בוטמן ע"ה
נהריה להצדיע לזכרו של הרב בוטמן ע
‏צילום אודליה ש
מאות גדשו את אולם בית הכנסת המרכזי, בעזרת גברים ובנשים ואף רבים נותרו לעמוד.

בזה אחר זה עלו הרבנים החל מרב העיר הרב ישעיהו מייטליס וכלה באחיו של הרב ישראל ע"ה הרב יוסף יצחק שי', והעלו על נס את גודל אישיותו ומפעלו הגדול במסירה ונתינה של ממש כאשר תמיד-תמיד טובת הכלל בלבד לנגד עיניו. כל אחד ציין בדבריו את הכאב האישי שלו כמו גם את החסר והאבידה לכלל העיר כולה.

בנו הבכור התמים חיים עוזר שי' הוא זה שפתח וגם סגר את האירוע כולו.

בפתיחה אמר ברגש גדול את פרקו של הרבי כשכל הקהל חוזר אחריו פסוק בפסוק ולסיום הכין הפתעה מיוחדת - קטע הקלטה מיוחד משיחת טלפון שאביו ז"ל קיים בימי הקטיושות עם כתב רדיו שביקש להבין מה עשה בבית חב"ד באותן ימים טרופים ברחובות העיר ובין המקלטים.

ראוי לציין את נאומו של הרב גלוכאווסקי חבר בית דין רבני חב"ד באה"ק שהכניס רטט בלב השומעים כשסיפר על המפגשים שלהם במסגרת עסקנות הכלל. ושיתף את הקהל באותם זירות מיוחדות ושליחויות מורכבות כאשר פעם אחר פעם ניצב הרב בוטמן כמו חסיד חייל אמיתי למען השליחות של הרבי באה"ק. הוא קישר זאת לפרטים במגילת אסתר ועם העובדה שגם עכשיו וביתר שאת כולנו צריכים להמשיך אותו הלאה באמצעות פעילות להפצת היהדות וקירוב לבבות.

באירוע נטלו רבני ופרנסי העיר ובראשם ראשי הישיבות הרבנים יחזקאל רפאלי שליט"א והרב אליהו בלום שליט"א וכן יו"ר המועצה הדתית מר מרדכי וקנין שי' שאף נשאו דברים וקראו לציבור להמשיך ולקחת חלק בעשיה הגדולה בעיר. ראש העיר מר זקי סבג שי' ששוהה בחו"ל, שלח את ברכתו והשתתפותו.

את האירוע כולו הנחה בטוב טעם כשהוא מלמד משניות בין הקטעים בשפה ברורה להפליא הרב ברוך שי' וילהלם יו"ר מוסדות חב"ד ורב קהילת חב"ד בעיר.

האירוע נחתם בהתוועדות חסידית מיוחדת בבית כנסת חב"ד בעיר.

נסיים בדברי התפילה של האח הרב יוסף יצחק שי', שכשם שהרב ישראל ז"ל לא אמר לאיש לא. כך גם רבונו של עולם אל תשיב פנינו ריקם והבא לנו בחזרה בקיום הייעוד הקיצו ורננו שוכני עפר את אחינו הרב ישראליק להמשיך ביתר שאת עם המשפחה והקהילה בהתגלותו של הרבי בגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.