מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשע״ה 25.02.2015

ח"כ מאיר פרוש נגד בוז'י: אסור להכשיר את השרץ

בצל ההתקרבות בין יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק (בוז'י) הרצוג וגורמים במפלגות החרדיות, תוקף הבוקר עיתון 'המבשר' של חוג 'שלומי אמונים', את בוז'י: "במעשיו הנלוזים הזכיר לנו נתניהו כי גם מי שנקרא ימין, אינו אכן כזה", קובע העיתון, "אך למרות זאת אין להכשיר את השרץ וליצור תדמית טובה למנהיג מפלגת העבודה" פרוש נגד בוז'י
ח
עיתון 'המבשר', ביטאון חוג 'שלומי אמונים' ביהדות התורה, יוצא הבוקר (ד'), במתקפה חריפה נגד יו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק בוזי הרצוג תחת הכותרת 'לגלות את האמת'.

המאמר נפתח בדברי ביקורת על הממשלה היוצאת ודבר חשיבות חיזוק הכוח של יהדות התורה בכנסת: המאמר פותח במתקפה נגד נתניהו וקובע כי, "במעשיו הנלוזים הזכיר לנו נתניהו כי גם מי שנקרא ימין, אינו אכן כזה ואי אפשר לתלות בו תקווה לרגישות המתבקשת לצפור נפשו של הציבור החרדי. מי שאינו מחובר אל ערכי התורה ומי שאינו מתנהל על פי חוקי חורב, גם אם הוא מכנה את עצמו כימין, אין בו מן הימניות.

עם זאת, קובע העיתון, "יש המנסים להכשיר את השרץ וליצור תדמית טובה ופייסנית למנהיג מפלגת העבודה, הלא הוא יצחק הרצוג. כדי להתנער בהקדם מאשליה זו, כמו זו שהיתה לנו עם נתניהו, ננסה לפקוח עיניים מבעוד מועד, לראות מיהו אותו הרצוג המציג טלפיים במערכת הבחירות,

"נתייחס כרגע לחוק הגיוס בכפייה, בהצבעה בקריאה ראשונה. מתוך מפלגת העבודה היו אמנם 12 ח"כים שהצביעו בעד החוק, אך עדיין היו 3 צדיקים בסדום, שהצביעו נגד החוק. האם הרצוג נמנה עליהם? האם הוא הצביע נגד החוק של גיוס בכפיה? התשובה היא, כמובן, שלילית. הרצוג הצביע, כדרכו מימים ימימה, בעד החוק, עם הקואליציה של הממשלה הרעה. בנוסף לכך, גם עמר בר לבשהיה נציג מפלגת העבודה בוועדת שקד – הצביע בדרך כלל עם הקואליציה.הרצוג הוא הפתרון? לא!".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.