מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשע״ה 25.02.2015

השליח החב"די סייע לאדמו"ר להגשים את המסע המיוחד. תיעוד

בערב ר"ח אדר, זמן המסוגל לישועות גדולות, ערך האדמו"ר מפשווערסק נסיעת בזק מיוחדת להשתטח על ציון המגיד הקדוש מזלאטשוב זי״ע בעיר יאמפולי שבאוקראינה - בסיוע וארגון שלוחי חב"ד מ"כפר החינוך אור אבנר במערב אוקראינה"  המסע ליאמפולי
השליח החב
ביום רביעי האחרון ער"ח אדר, זמן המסוגל לישועות גדולות, ערך כ"ק האדמו"ר מפשווערסק שליט"א נסיעת בזק מיוחדת להשתטח על ציון המצוינת של המגיד הקדוש מזלאטשוב זי״ע - שמנו״כ נמצא בעיר יאמפולי שבאוקראינה.

ביום רביעי שעבר, יצאה הפמליה מבלגיה בטיסה פרטית לעיר רובנא הסמוכה, עם כמה מבניו וקבוצת נגידים מחסידיו שהצטרפו מרחבי תבל, בכדי להעתיר בתפילה על קברו של המגיד הקדוש מזלאטשוב ובנו הרה״ק רבי יוסף מיאמפולי זי"ע – בסיוע וארגון שלוחי חב"ד מ"כפר החינוך אור אבנר במערב אוקראינה" הסמוכה לעיר מז'יטומיר.

זה שנים רבות שהאדמו"ר שליט"א השתוקק להשתטח על ציונו של המגיד הקדוש מזלאטשוב זי"ע וכעת נעתר האדמו"ר שליט״א לנסיעה ולטרף אליו עוד מספר נגידים שתרמו סכומים נכבדים למוסדות "בנות ירושלים" בארץ הקודש, לאור קריאת גדולי הדור שליט"א ובראשם כ"ק גאב"ד ירושלים שליט"א מכ״ק האדמו״ר שליט״א שיבוא בעזר להצלת מוסדות "בנות ירושלים" ממשבר.

את פני האדמו"ר שליט״א קיבלו הרב משה לאנדא מניו יורק, יו"ר מוסדות יאמפולי ונכד המגיד הקדוש מזלאטשוב זי"ע, שארגן את כל מסע הקודש, ועומד בראש המרכז של מוסדות זלאטשוב-יאמפולי הכולל - הכנסת אורחים דיאמפולי, בית מדרש גדול, מקווה טהרה, וכן מטבח משוכלל כשר למהדרין מן המהדרין, ממש סמוך ונראה לציונו הקדוש של המגיד הקדוש מזלאטשוב.

הכנסת אורחים דיאמפולי דואגת במשך כל השנה כולה לקבוצות חסידים ואנשי מעשה שבאים מכל העולם להשתטח על קברי הצדיקים באוקראינה, וכן לסמינרים מיוחדים ליהודי אוקראינה מכל פלך וואהלין, ובמיוחד בחגים, בארגון ובראשות הרב הראשי של ז'יטאמיר ומערב אוקראינה הרה"ג שלמה וילהלם שליט"א, ששולח צוות מיוחד משלוחי חב"ד לארגן את כל הלוגיסטיקה, התפילות ושיעורי התורה והכל בחדרי אירוח מרווחים ומפוארים ובארוחות כשרות למהדרין כיד המלך.

האדמו"ר יחד עם האורחים הנכבדים העתירו בתפילה ותחנונים על עם ישראל הנתונים בצרה, ובמיוחד הזכירו בתפילתם את תומכי המוסד הקדוש 'בנות ירושלים' והזכירם כל אחד בפרטיות לדבר ישועה ורחמים, גם בירך בברכה מיוחדת על יד הציון הקדוש את נדיבי הלב שהשתתפו במגבית שיוושעו בישועות ורפואות ובכל משאלות לבבם לטובה.

אחרי התפילות ערך האדמו"ר שליט״א "שולחן לחיים, לכבוד ראש חודש אדר, כאשר העסקן הדגול הרב שלמה אליעזר מייזעלס שליט״א מניו יארק הלהיב הציבור בענין הדבר נשגב של הסיוע למוסדות, הרב החסיד הנעלה רבי יודא עהרענטאהל שליט״א מנהל המוסד הביע רגשי תודה לכ״ק אדמו״ר שליט״א על עזרתו בקודש להצלת המוסד, לאחריו השמיע כ״ק האדמו״ר שליט״א דברי ברכה לתומכים שהשתתפו בסכומים הגונים להצלת המוסד שלבם יהיה בטוח בד׳ שבזכות המגיד הקדוש ובזכות המצוה בוודאי כבר פעלו כט״ס וייוושעו בכל הברכות האמורות בתורה. כך גם השמיע דברי חיזוק ליהודי המקום והעיירות הסמוכות אשר מגיעים לעיתים קרובות לערוך שבתות וחגים במתחם המפואר של הכנסת אורחים דיאמפולי שירוו נחת יהודי ויושעו בדבר ישועה ורחמים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.