מערכת COL | יום ו' אדר ה׳תשע״ה 25.02.2015

חינוך בדקה – עכשיו באפליקציה (פ)

מחפש פתרון מהיר לבעיה חינוכית דחופה? מבולבל מרוב מחקרים עמוקים ומסורבלים? מעוניין לקבל מענה מושלם לכל נושא חינוכי? ● אפליקציה חדשה ומקצועית פותחה במיוחד בשבילך! ● הספר "חינוך בדקה" הוא אנציקלופדיה הכוללת ומקיפה את כל הנושאים שבחינוך ● כל תחום וכל ומושג מובא ומוסבר בו היטב, אף אחד לא נשמט לפרטים מלאים
חינוך בדקה – עכשיו באפליקציה (פ)
אין ספק כי נושא החינוך טורד ומעסיק לא מעט את מחשבתו של כל הורה ומורה. המשימות והיעדים העומדים לפני המחנכים רבים הם ללא גבול, אך הזמן העומד לרשותם הינו קצר ומוגבל ביותר. לא אחת נדרשים המחנכים לקבל החלטות חשובות, כבדות משקל ומרחיקות לכת במהירות רבה.

ריבוי הספרים והמאמרים המקצועיים העומדים לרשות ההורים והמחנכים, בפרט בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, עלולים רק לבלבל ולסמא את עיני המחנך בבואו לדלות פתרון מיידי לבעיה ספציפית מתוך שלל המאמרים והמחקרים למיניהם. עבור הדור החי כיום נדרש פתרון בסגנון של "כאן ועכשיו".

אתגר זה, למענה חד ומהיר, יחד עם הביקוש ההולך וגובר לידע חינוכי מקצועי, הובילו ליצירתו של פרוייקט ייחודי בשם "חינוך בדקה". כאן, הטכנולוגיה המודרנית ועידן האפליקציות רק הקילו את המלאכה על העוסקים בעבודת הקודש.

האמירה "חינוך בדקה" נדמית לכאורה כנושאת שתי מילים הסותרות זו את זו. הכיצד נושא עמוק ודורש יסודיות כ"חינוך", ישכון יחדיו ויימצא שלם עם רגע קצר כ"דקה". אולם לאמיתו של דבר שניהם על מקומם יבואו בשלום.

הספר "חינוך בדקה" הוא אנציקלופדיה הכוללת ומקיפה את כל הנושאים שבחינוך. כל תחום וכל ומושג מובא ומוסבר בו היטב, אף אחד לא נשמט.

היתרון שבגישה זו על פני שאר ספרים הוא, ששאר ספרים לא כללו בתוכם כי אם מקצתם של הנושאים שבחינוך. מקצתם האריכו, ובחלקם בחרו לקצר. והמחפש להרוות את צימאון ספקו, נדרש לחפש ביניהם ולתור אחר מקור המים התואמים לו.

לעומתם, ספר זה נושא בתוכו את כל הנושאים שבחינוך ומכניסם תחת קורת גג אחת. ומשכך, אין לו להורה והמחנך עוד להתלבט מנין תעלה רפואה לשאלתו. יכול הוא להיות סמוך ובטוח כי ספר זה יפרוס בפניו תמונה שלימה ומקיפה בכל נושא ועניין חינוכי.

גם סגנונו הקצר של הספר, אשר לעיתים נוגע בנושאים "על קצה המזלג" בלבד, טומן בחובו יתרון עצום. מאמרים ומחקרים ארוכים, חיוניים ונחוצים הם לגילוייה של האמת ודרכי הסקתה. אך לא תמיד עומדים לרשות המעיין הפנאי ומנוחת הנפש הדרושה לעיון ארוך, הפנמת הדברים וביצועם. ומובן היטב הצורך בפתרון ומענה ברור ומהיר.

יתרון נוסף, והוא העולה על כולנה – החלוקה היומית. חלוקה ללימוד יומי יוצרת מחויבות ללמוד בספר ולהתקדם בו בכל יום ויום. כך במהלך שנה אחת יעבור הקורא הנכבד על כל הנושאים שבחינוך.

את האפליקציה ניתן לרכוש במחיר סמלי של 3$ בלבד בחנות האפליקציות של גוגל, ולקבלה הישר למכשיר הנייד. כך יכול כל אחד לקבל מוצר יוקרתי במחיר סמלי בלבד, ובצורה הנוחה ביותר המאפשרת לכל אחד לעיין בפתגם היומי בשעות נוחות וגם בשעות שאינן שעות.

האפליקציה יוצאת לאור על ידי ארגון "ניהול נכון" בהנהלת מוטל ווכטר. "ניהול נכון" עוסק זה יותר משני עשורים בכתיבת אנציקלופדיות ומחקרים בחינוך בכלל, ובתחום ניהול מוסדות ומערכות חינוך בפרט.

"ניהול נכון" עובד בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי חינוך, מנהלי מוסדות ומערכות חינוך, בעלי ניסיון, וותק, רקורד מרשים של הצלחות ושם עולמי.

להורדת האפליקציה בחנות גוגל לחץ כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.