מערכת COL | יום ג' אדר ה׳תשע״ה 22.02.2015

במזג אוויר סוער: ראה"ע ונציג חב"ד בפגישה להרחבת הישיבה

בעיצומה של מערכת השלג, ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין – עם עוזרו ר' יהודה דייטש - התפנה לבדיקת בקשת ההרחבה של ישיבת תומכי תמימים חב"ד בביתר עילית, בניהולו של ראש השיבה הרב מרדכי מישולובין והמנהל הגשמי הרב דב סגל, ובסיוע של נציג חב"ד ר' יקי הרשקופ ור' יעקב מיוחס  לתמונות
במזג אוויר סוער: ראה


בעיצומה של מערכת השלג, ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין – עם עוזרו ר' יהודה דייטש - התפנה לבדיקת בקשת ההרחבה של ישיבת תומכי תמימים חב"ד בביתר עילית, בניהולו של ראש השיבה הרב מרדכי מישולובין והמנהל הגשמי הרב דב סגל ובסיוע של נציג חב"ד ר' יקי הרשקופ ור' יעקב מיוחס.

למרות שראש העיר ר' מאיר רובינשטיין ור' יקי הרשקופ - כמחזיק תיק שפ"ע - מתפקדים תחת לחץ בזמן סופת השלג, והלחץ הרב של היערכות העירייה, הוחלט לא לדחות את הפגישה, והיא נערכה בבניין הישיבה.

במשך השנים התווספו ב"ה עוד ועוד בחורים לישיבה והמקום פועל בתפוסה מלאה, ונוצר צורך דחוף להרחבת הישיבה. בישיבה המיוחדת דובר על בקשה להוספת 2 קומות בישיבה בנוסף על הקיים, שישפרו משמעותית את תנאי המגורים של הבחורים בבניין הישיבה.

בפגישה שהסתיימה עם החלטות מעשיות ונוגעות לפועל, הוחלט על הסיוע בהרחבת הישיבה לטובת קהילת חב"ד בביתר, ולטובת כל התלמידים שעוד יבואו בעתיד ב"ה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.