מערכת COL | יום ב' אדר ה׳תשע״ה 21.02.2015

בצעירי חב"ד נערכים למבצע פורים עם חידושים ועדכונים

המרכז לעזרי שליחות שבצעירי אגודת חב"ד מציג שלל פריטים מגוונים ומקוריים, שיסייעו להביא את דבר החג לכל יהודי ויהודי בצורה מכובדת, מזמינה ויפה ●  יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש, הרב יוסף יצחק אהרונוב מדגיש כי "המטרה העומדת מול העיניים היא קיום רצון הרבי – להביא את שמחת הפורים לכל יהודי ויהודי באשר הוא, ובמיוחד למי שמסיבות שונות מתקשים לשמוח ולקיים את מצוות היום בכוחות עצמם"  מבצע פורים
בצעירי חב
כמידי שנה, כבר תקופה ארוכה שהשלוחים בארה"ק שוקדים על ההכנות כדי לקיים את הוראת הרבי לקיים את מבצע פורים בהצלחה הכי גדולה, במסגרתו יביאו את מצוות החג למאות אלפי יהודי בכל רחבי הארץ.

בשנת תשל"ז קרא הרבי "להשתדל שכל אחד ואחד יקיים את מצוות ימי הפורים ועניניהם כהלכתם... השתדלות ע"י דיבור וע"י מעשה". גם בשבת פרשת זכור תשד"מ אמר הרבי כי "גדול חלקם וגדול זכותם של כל המתעסקים במבצע פורים" ובירך "שיעסקו בזה באופן של שטורעם ובהצלחה רבה ומופלגה, למעלה מן המשוער לגמרי".

ואכן, כדי לאפשר ל – 328 בתי חב"ד באה"ק, אנ"ש והתמימים לקיים את רצונו של הרבי בפורים השנה באופן המוצלח ביותר, מציג המרכז לעזרי שליחות שבצעירי אגודת חב"ד שלל פריטים מגוונים ומקוריים, שיסייעו להביא את דבר החג לכל יהודי ויהודי בצורה מכובדת, מזמינה ויפה.
יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ הקודש, הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב מדגיש כי "המטרה העומדת מול העיניים היא קיום רצון הרבי – להביא את שמחת הפורים לכל יהודי ויהודי באשר הוא, ובמיוחד למי שמסיבות שונות מתקשים לשמוח ולקיים את מצוות היום בכוחות עצמם".

פריטי מבצע פורים השנה כוללים מספר חידושים ושיפורים של מוצרים מסורתיים, ביניהם:

משלוח המנות הקטן למבצעים עובר למארז קרטון צבעוני ומרשים, כאשר גב האריזה הופך למסיכה חביבה. האריזות מסופקות במארזים שתוכננו והותאמו במיוחד לפעילות המבצעים (קופסה צרה קלה לנשיאה וחלוקה).

מזוודת משלוח המנות עוצבה מחדש בצורה אקסלוסיבית וברכה חמה ולבבית נוספה בגב המזוודה. גם התכולה שודרגה כמובן...

"סיפורפורים" - סרט אנימציה חדש באורך של כ-30 דקות המיועד לילדים ומבוגרים, לליווי קריאת המגילה ולהקרנה באירועי ומסיבות פורים לילדים. לצד זאת הופק גם : "סיפורפורים – חוברת סיפור המגילה ביצירה" - לפעילות יצירה במסגרתה מדביקים הילדים את דמויות המגילה בחוברת ו'משלימים' את הסיפור. מתאים לפעילות במיוחד יחד עם סרט האינמציה.

תקליטור חדש בסדרת "נשמע טוב" של הרצאות קצרות ונגינה לחג הפורים. מתאים כתוספת למשלוח המנות.

"חוגגים פורים עם חב"ד" - סדרת אביזרי אווירה לאירועי פורים. הסדרה כוללת: חולצות, בלונים, שרשרת דגלונים ועוד.

אלו מצטרפים כמובן למוצרים הוותיקים אך המעודכנים של עלוני מבוגרים וילדים בעברית וברוסית, פוסטר צבעוני הקורא לקיים את מצוות החג, מגוון ערכות של משלוחי מנות, מגוון מגילות אסתר, וכמובן ההפקה המצליחה "הפנטומגילה" – מופע הפנטומימה של המגילה המוקרנת כבר במאות בתי חב"ד בארץ ובעולם וזמינה בשפות: עברית, רוסית ואנגלית
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.