מערכת COL | יום א' אדר ה׳תשע״ה 20.02.2015

תכונה גדולה לקראת שבתון הנוער העולמי של חב"ד ● סיקור

1500 בני נוער, 91 שלוחים, 33 שלוחות, 96 מלווים ו-80 מתנדבים. אלו הם רק חלק מהמספרים העומדים מאחורי השבתון השנתי הבינלאומי של רשת חב"ד לנוער – 'CTeen' שייערך ביום שישי הבא בשכונת קראון הייטס. כל הפרטים ● שבתון CTeen
תכונה גדולה לקראת שבתון הנוער העולמי של חב
השבתון אשתקד. צילום: בנצי ששון

1500 בני נוער, 91 שלוחים, 33 שלוחות, 96 מלווים ו-80 מתנדבים. אלו הם רק חלק מהמספרים העומדים מאחורי השבתון השנתי הבינלאומי של רשת חב"ד לנוער – 'CTeen' שייערך ביום שישי הבא בשכונת קראון הייטס.

מה שהחל לפני שבע שנים כשבתון עם 50 משתתפים הפך לאירוע שמושך אליו מאות בני נוער מכל פינות הגלובוס. המשתתפים המגיעים מ-186 ערים ברחבי העולם יעשו את דרכם לניו יורק לקראת סוף שבוע הבא מ-10 מדינות שונות בניהם ארה"ב, קנדה, ברזיל, ישראל, גרמניה, צרפת, אנגליה, אוסטרליה, הונג קונג וסינגפור.

כיום, רשת חב"ד לנוער – CTeen, הינו הארגון עם הצמיחה המתמדת הגדולה בעולם לבני נוער יהודים. לארגון שהוקם ע"י 'מרכז לענייני חינוך' בשל הצורך והחשיבות בטיפוח דור העתיד היהודי ישנם כיום 150 סניפים ב-14 מדינות.   

"המספרים מדברים בעד עצמם", אומר הרב מנדי קוטלרסקי, מנהל משרדי 'מרכז 302'. "זה לא שהמצאנו את הגלגל בפעילות עם בני נוער, אבל אנחנו עושים הכול בכדי להביא את הכלים והאמצעים הנכונים לשלוחים המתעסקים עם בני נוער, ובכך להפוך את הפעילות בעיר המגורים שלהם לחלק ממשהו עולמי שיגרום למהפך של ממש".

במשך 72 שעות השבתון ייהנו המשתתפים מתוכנית מגוונת ומהנה שתכלול בין השאר, סיור באטרקציות המרכזיות של העיר ניו יורק, שבת באווירה יהודית עם הרצאות וסדנאות, הבדלה ציבורית בטיימס סקוור עם הזמר גד אלבז, ביקור באוהל הקדוש, בית חיינו וסיורים מודרכים ברחבי השכונה שיתנו להם הצצה לחיים היהודים, כאשר את השבתון יחתום אירוע עוצמתי ומרשים.  

"הארגון וההכנות לשבתון עם למעלה מ-1500 משתתפים מגיע עם הרבה אתגרים לא פשוטים", אומר הרב שמעון ריבקין, מנהל ארגון CTeen. "לנו רק נותר לקוות שהשבתון והתוצאות שלו יגרמו נחת רוב רב לרבי נשיא דורנו".

המשלחת הגדולה ביותר לשבתון השנה תהיה של 150 בני נוער מפלורידה, כאשר מקליפורניה תגיע משלחת עם 110 משתתפים. המשלחת הגדולה ביותר מחו"ל תהיה מצרפת עם 100 בני נוער, כשהמשלחת השנייה בגודלה היא מאנגליה עם 37 משתתפים.

בשנה שעברה השתתפה לראשונה קבוצה של בני נוער מארץ הקודש שהגיעה יחד עם השליח הרב חיים ליברמן. השנה הם יגיעו שוב רק שהפעם עם קבוצה גדולה יותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.