מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ה 19.02.2015

סערת שלג בירושלים ובצפון. צילמתם? שילחו אלינו

בירושלים נערכו לסערה והלימודים הסתיימו הן בבתי הספר והן בגני הילדים ובחינוך המיוחד בשעה 12:00. מנכ"ל העירייה אמנון מרחב: העיריה הציבה 230 מפלסות וטרקטורים שיופעלו כאשר יתחיל לרדת שלג בבירה סערת שלג בירושלים ובצפון
סערת שלג בירושלים ובצפון. צילמתם? שילחו אלינו
(ארכיון)

בירושלים נערכו לסערה והלימודים הסתיימו הן בבתי הספר והן בגני הילדים ובחינוך המיוחד בשעה 12:00. מנכ"ל העירייה אמנון מרחב אמר לרשת ב' כי העיריה הציבה 230 מפלסות וטרקטורים שיופעלו כאשר יתחיל לרדת שלג בבירה.

לדבריו, ברשות העירייה כ-400 טונות של מלח והוא יפוזר משעות הצהרים לכשיתחיל לרדת שלג. דרי הרחוב יפונו למעונות מקלט. הוא הדגיש, כי העירייה חילקה תנורים ומנות חמות לקשישים ברחבי ירושלים.

מרחב קורא לנהגים להימנע מנסיעות לא חיוניות לבירה מהצהריים. הוא ציין כי רכבת ישראל תתגבר את הרכבות בקו מבית-שמש לירושלים. הרכבת האחרונה לבירה תצא בחצות. מירושלים תצא הרכבת האחרונה בשעה 23:00 בערב.

יצויין כי המשטרה תפעיל מהיום (חמישי) מוקד מידע ארצי, ובו יינתנו מידע ומענה על פניות בעניין מזג האוויר כגון כבישים חסומים ועוד. מספרו של המוקד 110 והוא ייסגר עם שוך הסערה.

בתקשורת דווח כי במשרד הביטחון קוראים לציבור לנקוט משנה זהירות ליד האזורים הסמוכים לשדות מוקשים מחשש להיסחפות מוקשים ולנפילת גדרות ושלטים התוחמים שדות מוקשים.

בארגון מד"א נערכים לסופה הצפויה. בתחנות מד"א בהרי הצפון, בהרי המרכז ובירושלים יוצבו נגמ"שי פינוי של צה"ל לפנות חולים ונפגעים ממקומות שהגישה אליהם תהיה חסומה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.