מערכת COL | יום ל' שבט ה׳תשע״ה 19.02.2015

מופע מרגש בערב ההוקרה ל"שפרה ופועה" בחולון

מאות נשים השתתפו ביום רביעי האחרון, כ"ב בשבט, בהתכנסות מיוחדת שנערכה באולמי 'המוזיאון' בחולון, לכבודה של הרבנית חיה מושקא, אשת הרבי מליובאוויטש. הערב שימש כהצדעה והוקרה לארגון "שפרה ופועה" המעניק עזרה לנשים יולדות ובני משפחותיהן ● הסיום המשמח והמרגש של הערב היה בסיפור האישי של אחת הזוכות, אשר זכתה פעמיים - פעם אחת בטבעת זהב ובפעם השנייה בטבעת יהלום  שפרה ופועה
מופע מרגש בערב ההוקרה ל
מאות נשים השתתפו ביום רביעי האחרון, כ"ב בשבט, בהתכנסות מיוחדת שנערכה באולמי 'המוזיאון' בחולון, לכבודה של הרבנית חיה מושקא, אשת הרבי מליובאוויטש. הערב שימש כהצדעה והוקרה לארגון "שפרה ופועה" המעניק עזרה לנשים יולדות ובני משפחותיהן.

את האירוע פתח רב העיר, ושליח הרבי לחולון, הרב יוחנן גור אריה שליט"א, ששיתף את הקהל בסיפורים על הרבנית מכלי ראשון והדגיש את צניעותה בהנהגה כלפי כל אדם, ולאחריו נשא דברים הרב זיו קצבי, שדיבר על נושא הערב - "אורות וצלילים" בהיבט החסידי.

לצד ארוחת ערב חגיגית, נחשפו הנשים לפעילות ארגון "שפרה ופועה" בחולון, באמצעות סרט תיעודי מרגש. בהמשך, הופיעה הזמרת אתי אנקרי במופע משמח משולב בשירים מקוריים ושירים מוכרים, והפתיעה את הקהל במחרוזת ניגוני חב"ד.

לאחר שחתמו הנשים על מסלולי התרומה לארגון, נערכה מכירה פומבית על שרשרת זהב שבה שובץ מטבע שניתן מיד קדשו של הרבי לברכה והצלחה.

בסיום הערב התקיימה הגרלה על מוצרים ופרסים יקרי ערך, בשווי עשרות אלפי שקלים: תכשיטי זהב, כלי כסף וקריסטל, מוצרי חשמל, ריהוט, שוברי קניה בסכומים גדולים, ברשתות שונות. פיאה, נופש זוגי ועוד. גולת הכותרת הייתה הגרלה על דולר שניתן מיד קדשו של הרבי והגרלה על כרטיס טיסה לרבי.

הסיום המשמח והמרגש של הערב היה בסיפור האישי של אחת הזוכות, אשר זכתה פעמיים - פעם אחת בטבעת זהב ובפעם השנייה בטבעת יהלום. כשניגשה לקבל את הפרסים, סיפרה בהתרגשות ששני בניה עומדים להתחתן ולא היה בידה הכסף לרכוש תכשיטים כמתנה עבור הכלות, "וכעת קיבלה מתנה אישית עבור כל אחת מהכלות!". לאחר שהביע את תודתה לקדוש-ברוך-הוא על כל הטוב שזכתה באמצעות הרבי ושליחיו, הופתעה לגלות שזכתה בפעם השלישית - הפעם בכרטיס טיסה לרבי!

הסיפור המרגש השאיר חותם ורושם אדיר על כל המשתתפות, שחוו במו עיניהם מה זו "השגחה פרטית" ונוכחו לראות כי כל התורם למצווה החשובה של עזרה ליולדות באמצעות "שפרה ופועה" זוכה ורואה ישועות וניסים גדולים.

ניתן להעביר תרומות באמצעות הטלפון 054-5784407.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.