מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ה 18.02.2015

ראש העיר אלעד סייר במועצה האזורית הר חברון

ראשי ישיבת עתניאל עמדו על הקשר המיוחד המיוחד עם משפחת פרוש ואמרו כי הם זוכרים את התקופה שהיתה מהטובות להתיישבות, בעת שאביו, ח״כ הרב פרוש כיהן כסגן שר השיכון  סיור בהר חברון
ראש העיר אלעד סייר במועצה האזורית הר חברון
ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש קיים השבוע סיור מיוחד במועצה האזורית הר חברון, כאורחו של ראש המועצה יוחאי דמרי. קדם לסיור שיתוף פעולה בין השניים בנושאים מוניציפאליים רבים.

במהלך הסיור, ביקרו הפמליה, שכללה גם את המשנה לראש העיר מר שי נתן, באתר העתיקות בסוסיא, שם התעניינה המשלחת האלעדית בשימור העתיקות, זאת לקראת הקמת הפארק הארכיאולוגי הייחודי בעיבורה של אלעד.

בהמשך הגיעו האורחים גם לביקור מיוחד בישיבת עתניאל, שם נפגשו עם ראשי הישיבה, הרב ראם הכהן והרב בני קלמנזון. ראשי הישיבה עמדו על הקשר המיוחד של משפחת פרוש לדורותיה עם ציבור המתיישבים בארץ ישראל, ואף אמרו כי הם זוכרים את התקופה שהיתה מהטובות להתיישבות, בעת שאביו, ח״כ הרב פרוש כיהן כסגן שר השיכון.

לאחר מכן הגיעה המשלחת לביקור בנגוהות, שם נפגשו עם התושבים ושמעו מהם על ההתמודדות היומיומית עם הטרור הערבי וידויי האבנים.

ראש העיר אמר לאחר הסיור כי "חשוב לחזק את היישובים המבודדים האלו, שסופגים את הטרור היומיומי, וממשיכים ליישב את ארץ ישראל לעיתים במסירות נפש של ממש. לכן היה חשוב לי להגיע בפועל ולדבר עם התושבים במקום. אני שמח שידידי ראש המועצה הזמין אותי לסיור, ואני בטוח שאנחנו נמשיך לעזור להתיישבות כמיטב המסורת".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.