מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ה 18.02.2015

נתניהו בשיחה סגורה: "מעולם לא שהינו בקיסריה ביום כיפור"

שעות לפני פרסום דו"ח מבקר המדינה הזמין ראש-הממשלה בנימין נתניהו קבוצת בלוגרים ומובילי דעת קהל הפעילים במדיה. ישראל ברדוגו, שהוזמן לפגישה, סיפר ל-COL: "ראש הממשלה אמר כי משפחתו מעולם לא שהתה בקיסריה ביום כיפור - וברור מאליו שלא הזמינו לשם חשמלאי"  לסיפור המלא
נתניהו בשיחה סגורה:
שעות לפני פרסום דו"ח מבקר המדינה הזמין ראש-הממשלה בנימין נתניהו קבוצת בלוגרים ומובילי דעת קהל הפעילים במדיה. ראש הממשלה ערך סיור פרטי בביתו והציג את משכנו, כמו גם את 'ריהוט הגן' המדובר. 

"ראש-הממשלה תדרך את המשתתפים לקראת הדו"ח המדובר", מספר ישראל ברדוגו שנכח במקום, "נתניהו סיפר על ימים לא קלים שעוברת משפחתו, בהם מערכת הבחירות סובבת סביב זוטי-זוטות ולא בשאלות ובהכרעות הגורליות שהמדינה עומדת בהם. ציפי לבני מבצעת התגנבות יחידים בדרך לתפקיד ראש-הממשלה". 

לדברי ברדוגו, סיפור הזמנת חשמלאי בעיצומו של יום כיפור על-ידי הזוג נתניהו לא היה ולא נברא. "ראש הממשלה אמר כי משפחתו מעולם לא שהתה בקיסריה ביום כיפור - וברור מאליו שלא הזמינו לשם חשמלאי".

בסיום המפגש, אמר ברדוגו לראש-הממשלה: "השמאל ימשיך 'ללכת על ראשך', גם אם תארח מנהיגים עם קנקן פטל ותסיע אותם בתחבורה ציבורית. חשוב שתשאב עידוד מעשרות אלפי האזרחים שעובדים ונלחמים עבורך במדיה יום-יום מבלי שאף-אחד שולח אותם, או משלם להם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.