מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״ה 18.02.2015

"יש הרואים בנתניהו אליל מודרני שאסור לדבר בו סרה"

"לא נוכל לעבור לסדר היום בשתיקה לנוכח הנורמה המחפירה שחשף הדו"ח הזה בכל הקשור לחילול שבת קודש בכלל וחילול היום הקדוש בשנה, יום הכיפורים, בפרט ● יש בהם תזכורת כואבת ובוהקת ללא מעטים שרואים באיש העונה לשם בנימין נתניהו אליל מודרני שאסור לדבר בו סרה וגרוע מכך, בעיניהם מי שמהין להרהר בקול בגנותו או לערער על מנהיגותו כמוהו כמי שבז לארץ ישראל ולמייצגה הבלעדי עלי אדמות" ● בנימין ליפקין בטור בעניני השעה המתפרסם בעיתון "המבשר"  בנימין נתניהו
"בנימין נתניהו אליל מודרני שאסור לדבר בו סרה וגרוע מכך"
בנימין ליפקין

הסעיפים הרבים של דו"ח המבקר על שלושת חלקיו מצביעים על התנהלות נהנתנית שבגדול אינה מסוגלת לזעזע אמות סיפין. המבקר עצמו, בזהירות מרבית, מצביע על נתונים שעלולים להיות גובלים בפלילים. בהם אין הוא נוגע. לידם הוא מהלך על בהונות. לכל היותר הוא ממליץ להעביר את תכולתם לעיני היועץ המשפטי לממשלה.

מרוב הכנות על תגלית איסוף ומחזור הבקבוקים של משפחת נתניהו לא קיבלנו שורה בנושא שכן הוא נארז, נאטם ושוגר ללשכת היועץ המשפטי לממשלה שיחליט בעצמו. יהודה ויינשטיין, הפרקליט הממולח שנחת לכורסת ראש התביעה הכללית היישר מהליטיגציה הפרטית, לא ימהר לכרוך גיליוטינה, בוודאי לא סביב ראש ממשלה פחות מחודש לפני בחירות.

המסקנה של יצחק הרצוג, עורך דין בעצמו ויותר מכך, נפלט חקירה שריחה היה מבאיש שבעתיים מזו הנוכחית, היתה מזהירה ומשכלת.

בתדרוך שהעביר אמש לאנשיו הבהיר יו"ר המפלגה הרוטציונית כי החל מהבוקר, חרף כותרות העיתונים (למעט 'ישראל היום') האדומות מדם ושדופות במאמרי הסברה המפצירים בנתניהו "ללכת הביתה", המפלגה נפרדת מעיסוק בדו"ח המבקר וענייני המעון ברחוב בלפור. רכילות, אאוט. תעמולה, אין – הבהיר הרצוג, ככל הנראה בשם המבוגר האחראי שנכנס באיחור מה למכונת התעמולה, העונה לשם ראובן אדלר.

אז מסע הדה־לגיטימציה נגד נתניהו בשל דברים של מה בכך לא יצלח אבל אנו, וכמונו כל מי שירא וחרד לדבר ה', לא נוכל לעבור לסדר היום בשתיקה לנוכח הנורמה המחפירה שחשף הדו"ח הזה בכל הקשור לחילול שבת קודש בכלל וחילול היום הקדוש בשנה, יום הכיפורים, בפרט.

גמגומי התגובה שנשמעו אתמול בהקשר לגילויים שחשפו כי חשמלאי מקורב הועסק במעון ראש הממשלה בשבתות רבות, לרבות יום הכיפורים, לא היו משכנעים.

גם אם כנים המה, עדויות נוספות שנשמעו בהקשר זה, חלקן בשמות מלאים, חושפות את עזות המצח השערורייתית של ראש הממשלה בכל הקשור למינימום הכבוד המצופה ממנו, במסגרת תפקידו, לקדשי ישראל.

לדברים הללו אין השלכה מעשית, בראש ובראשונה משום שאנו, ככל שלומי אמוני ישראל, מתכוונים להצביע בבחירות לטובת יהדות התורה מבלי לפזול למפלגה חילונית כזו או אחרת, אולם יש בהם תזכורת כואבת ובוהקת ללא מעטים שרואים באיש העונה לשם בנימין נתניהו אליל מודרני שאסור לדבר בו סרה וגרוע מכך, בעיניהם מי שמהין להרהר בקול בגנותו או לערער על מנהיגותו כמוהו כמי שבז לארץ ישראל ולמייצגה הבלעדי עלי אדמות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.