מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשע״ה 16.02.2015

בשורה משמחת: המומחה הבנלאומי ד"ר קאופמן מתגייס

בשורה משמחת: ד"ר יקיר קאופמן, מנהל המחלקה הנוירופסיכוגריאטרית בבית החולים הרצוג בירושלים, מתגייס לצוות המומחים של הלשכה לפניות הציבור של אגו"ח, ויענה לשאלות הציבור ●  ד"ר קאופמו הינו מומחה בעל שם עולמי בנוירולוגיה התנהגותית, מרצה בבית הספר לרפואה "הדסה", והוא יתן מענה לשאלות בכל נושאי זיקנה, טיפול בהורים בשנות השיבה, הפרעות דמנציה וזיכרון, אלצהיימר ובעיות גריאטריות מורכבות כולל שימוש יתר בתרופות  ד"ר קאופמן מתגייס
בשורה משמחת: המומחה הבנלאומי ד
בשורה משמחת: ד"ר יקיר קאופמן, מנהל המחלקה הנוירופסיכוגריאטרית בבית החולים הרצוג בירושלים, מתגייס לצוות המומחים של הלשכה לפניות הציבור של אגו"ח, ויענה לשאלות הציבור.

ד"ר קאופמו הינו מומחה בעל שם עולמי בנוירולוגיה התנהגותית, מרצה בבית הספר לרפואה "הדסה", ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל בתחום הרפואה האינטגרטיבי.

ד"ר קאופמן יתן מענה לשאלות בכל נושאי זיקנה, טיפול בהורים בשנות השיבה, הפרעות דמנציה וזיכרון, אלצהיימר ובעיות גריאטריות מורכבות כולל שימוש יתר בתרופות. ניתן לכתוב לד"ר קאופמן באופן אישי ישירות למייל: [email protected]

רוצים להצטרף לצוות המומחים של הלשכה לפניות הציבור למען אנ"ש, כיתבו לנו עכשיו [email protected]

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב מציין כי "לאחר מאות הפניות שהגיעו בנושא המשפטי, והחשבונאות הביעו רבים את הצורך בייעוץ רפואי בבעיות מורכבות של תמיכה וסיוע להורים בגיל השיבה, במגוון הבעיות הקיימות, לצורך כך גייסנו רופא מאנ"ש שיש לו מצד אחד את המעלה של "רופא ידיד" כפי שהזכיר הרבי לא פעם ומן הצד השני הוא נחשב לרופא מוערך ובעל שם שזכה בפרסים אקדמאים על מחקריו. ד"ר קאופמן הביע את רצונו להתגייס למען אנ"ש ולהצטרף למיזם, ואנו מברכים אותו על הצטרפותו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.