מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשע״ה 15.02.2015

שבת מרוממת בחברון ● סיקור מיוחד וגלריה

כזו שבת מיוחדת ומרוממת לא זוכרים תושבי חברון זה זמן רב. מזכירו של הרבי הרב יהודה לייב גרונר שבת בעיר לציון יום ההילולא של סבתו הגדולה הרבנית הצדקנית מנוחה רחל בת האדמור האמצעי נ"ע בכ"ד שבט, והתוועד עם הנוכחים באריכות ● גם ר' עמי פיקובסקי השתתף בשבת מרוממת זו, ושיתף על מעמד הכנסת ספר התורה המיוחד שנערך ביום חמישי ● מניין תהילים נערך בשבת בבית הכנסת של האדמו"ר האמצעי, ותפילת שחרית - במערת המכפלה שבת בחברון - גלריה
שבת מרוממת בחברון ● סיקור מיוחד וגלריה
צילומים: מנדי הכטמן


כזו שבת מיוחדת ומרוממת לא זוכרים תושבי חברון זה זמן רב. מזכירו של הרבי הרב יהודה לייב גרונר שבת בעיר לציון יום ההילולא של סבתו הגדולה הרבנית הצדקנית מנוחה רחל בת האדמור האמצעי נ"ע בכ"ד שבט, והתוועד עם הנוכחים, ששתו את דבריו בצמא.

גם ר' עמי פיקובסקי השתתף בשבת מרוממת זו, ושיתף על מעמד הכנסת ספר התורה המיוחד שנערך ביום חמישי, ועל סיפורים וקירובים מיוחדים להם זכה מהרבי.

מספר הרב דני כהן, בית חב"ד חברון:

"אימו של הרב יהודה לייב גרונר שיחי' , מנוחה רחל ע"ה, היא נינה של הרבנית מנוחה רחל, בתו של האדמור האמצעי. כידוע, בכ"ד שבט זה יום ההילולא של הרבנית מנוחה רחל, ו'התמזל מזלינו' שהרב גרונר הגיע אלינו לשבת. אימו של הרב גרונר גרה עד גיל 30 לערך בחברון, ואחיו הגדול של הרב גרונר גדל בחברון." "בכל פעם שהרב גרונר מגיע לארץ, הוא מבקר בחברון, אך זו הפעם הראשונה שהוא שובת בעיר", מספר הרב דני כהן.

"בליל שבת ערכנו התוועדות, והגיעו למעלה מ-100 איש. ישבו עד חצות, ושמעו מהרב גרונר על ההיסטוריה של המשפחה – משפחת סלונים – בעיר חברון. הוא סיפר גם על הקשר המיוחד של הרבי לארץ ישראל בכלל ולעיר חברון בפרט, והפליג כדרכו בסיפורים מרתקים."

"ר' עמי פיקובסקי שיתף על הקשר שלו עם הרבי, על אביו, וסיפר על הכנסת ספר התורה המרגשת ביום חמישי, לע"נ מפקדי הלח"י, אותה הוא ארגן."

"בשבת בבוקר, שבת מברכים חודש אדר, התקיים מניין התהילים בבית הכנסת של האדמו"ר האמצעי, והתפילה נערכה במערת המכפלה." "אחר כך סעודת שבת אכלו אצלי במרפסת בהשתתפות חיילי צה"ל, והרב גרונר הפליא בסיפורים על האהבה הרבה של הרבי לחיילי צה"ל", מסכם הרב דני כהן.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.