מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ה 10.02.2015

אשדוד: נהג שהוביל בשר נמלט וכמעט דרס אחראי כשרות

אשדוד: נהג משאית בשר, שסרב לפתוח את דלתות הרכב לבדיקת כשרות, נמלט עם המשאית ותוך כדי מנוסתו כמעט ודרס את אחראי כשרות דרום של הרבנות הראשית  לדיווח המלא
אשדוד: נהג שהוביל בשר נמלט וכמעט דרס אחראי כשרות
(אילוסטרציה)

נהג משאית קירור להובלת בשר כמעט דרס את הרב חיים מלכה, אחראי כשרות דרום של הרבנות הראשית לאחר שהרב מלכה דרש ממנו לפתוח את דלתות הרכב לבדיקת בשר שהובל מבית מטבחיים בחיפה, סיפר הרב מלכה לחנן גרינווד מאתר 'כיפה'.

"קיבלתי טלפון ממשגיח כשרות באשדוד שאמר שהנהג לא מוכן לאפשר לו לעלות למשאית לבדוק את הבשר כפי שנהוג", מספר הרב מלכה. “הייתי במקרה באזור ובאתי לסייע למשגיח אך נהג המשאית סירב בתוקף שנבדוק את המשאית".

לאחר דין ודברים נכנס נהג המשאית לרכבו וברח מהמקום כשהמשגיחים דולקים אחריו. לאחר מרדף קצר הוא עצר אך סירב לפתוח את דלתות הרכב. לאחר מכן נמלט תוך שהוא כמעט דורס את הרב מלכה שעמד בסמוך לרכב. לא ברור האם הנהג עשה זאת בכוונה או בטעות, אך ככה"נ ידע שהרב נמצא במקום כך שמדובר באירוע חמור ועולה גם החשד לדריסה מכוונת. "כשניגשנו אליו הוא סירב לפתוח את הדלתות ואז ברח כשהוא מנסה לדרוס אותי", אמר הרב מלכה.

בעקבות האירוע הוציא הרב רפי יוחאי, מנהל היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות, הודעה מיוחדת הו הורה לא לקבל בשר מבית המטבחיים עד בירור המקרה.

"בעקבות
ארוע חמור ביותר שבו משאית להובלת בשר מבית המטבחיים חיפה באמצעות חברת שיווק 'בקרנה' סירב הנהג למשגיחים ולמפקח הרה"ר מטעם היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות לפתוח את המשאית בהתאם לנהלים."

אי לכך ובהתאם לחוק אין לקבל סחורה
משווק זה עד לאחר הברור במשרדי הרה"ר! בברכה רפאל יוחאי מנהל היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.