מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ה 09.02.2015

שירות COL: היכן אפשר היום לקנות דירה? סיקור מיוחד

אמש נערך יריד דירות ענק לציבור החרדי, בו הוצגו פרויקטים ודירות למכירה בכל רחבי הארץ, והיריד הוכתר בהצלחה ● מעוניינים בדירה חדשה ולא יודעים היכן לחפש? כתב COL היה ביריד, התרשם ממבחר הדירות ומגיש סקירה מקיפה על פרויקטים אטרקטיביים לתועלת הגולשים ● חלק מהפרוייקטים: נווה יעקב בירושלים, רמת בית שמש, עמנואל, הר יונה, ביתר עילית, בת ים, אלעד ועוד  סיקור מקיף של יריד הדירות
שירות COL: היכן אפשר היום לקנות דירה? סיקור מיוחד
צילום: col

משה בן-חיים

לא בכל יום מתקבצים עשרות קבלנים מכל רחבי הארץ הבונים לציבור החרדי, תחת קורת גג אחת. אתמול זה קרה, בבנייני האומה במרכז הקונגרסים. המונים מהציבור החרדי הגיעו לבחון את ההיצע, אם כמחוסרי דיור, ואם כבוחנים של אופציה מעניינת להשקעה.



כתב
 COL היה שם, והוא מגיש סיקור מקיף לתועלת הגולשים.

וולוול, בעמנואל כבר היית?

מהימים בהם הוקמה העיר עמנואל, אי שם בתחילת שנות הממי"ם, רבים זוכרים את הפרסומת (כמדומני התפרסמה גם בעיתון כפר חב"ד של אז): "וולוול, בעמנואל כבר היית?"

כשנכנסתי ליריד, והתעניינתי ליד דוכן שיווק דירות בעמנואל, אמר לי המשווק שהיום הסיסמה רלוונטית מתמיד. "למה?" שאלתי. והמשווק הסביר: "הקבלן שבונה שם היום, קוראים לו 'וולוול'... חוץ מזה, היום עמנואל כבר לא מה שהיתה פעם. כל 45 דקות יוצא קוו מקשר לבני ברק, קהילה חבדי"ת מפותחת, והרבה זוגות צעירים חבדיי"ם 'גילו'  את עמנואל. גם המחירים התייצבו, מה שאומר על ביקושים ערים."



מה יש למכירה בעמנואל

1. פרוייקט "נווה אור" ע"ש משפחת פוגל הי"ד. נבנה ע"י חברת "נול", בנייה רוויה (דירות רגילות) 145 יח"ד.

2. "רמת עמנואל" 102 יח"ד צמודות קרקע דו משפחתיות ברמה גבוהה. קבלן: הרי זהב. שלב הבנייה: עבודה על התשתיות.

3. "הדר עמנואל" 162 דירות בבנייה רוויה. היתר בנייה עקרוני קיים, בשלב אישור כיבוי אש. שם הקבלן: "הרי זהב".

עם סה"כ 307 דירות לבחירה, במחירים שרק עמנואל יכולה להציע, נשאר רק להתקשר לבירורים: 1700506350

"דונה" בנווה יעקב

איפה אפשר למצוא היום דירת 4 חדרים בירושלים ב-1,400,000 שקלים? חברת 'דונה' מציעה דירות אחרונות בפרוייקט "דונה בנווה יעקב". מרבית הדירות נמכרו, נשארו בודדות בשלבי בנייה מתקדמים. טלפון: 0527130055

"מדורגי נוף בנווה יעקב" של "קבוצת מזרחי" מציעים דירת חמישה חדרים עם מחסן צמוד וגינה במחיר של החל מ- 1790000 שקלים. טלפון: 035551818



"אחוזת נתיב" בהר יונה

"הר יונה" ליד נצרת עילית נמצא כיום בשלבי איכלוס של 3000 יחידות דיור, ויש בו עתודות בנייה בסה"כ של 15,000 יח"ד. מה שאומר ש"הר יונה" בעתיד הקרוב תתפתח כ"עיר הבאה" של הציבור החרדי, ואז המחירים גם יעלו בהתאם.



בפרוייקט "אחוזת נתיב" בהר יונה מציעים דירות שלושה חדרים עם מעטפת חיצונית לבניית חדר רביעי בעתיד (מותנה בהיתר בנייה) במחיר של החל מכ-700,000 שקלים. טלפון למכירות:
*8082

קריית באבוב בבת ים

מי שמעדיף לקנות במרכז הארץ, פרוייקט "הגפן" של בת ים, הנמצא בקריית באבוב, מציע דירת 3 חדרים קטנה במחיר של החל מ-1,350,000 שקלים. בדירות הגבוהות יותר יש נוף לים, אך המחיר גם הוא מטפס למעלה. שם הקבלן: גבי גבסו. בבניין יש מעלית בכל דירה מרפסת סוכה קטנה, ומיועד לציבור החרדי.

"רמת גבעת זאב" בגבעת זאב החדשה

פרוייקט זה נחשב ליוקרתי במיוחד והוא בעל מפרט גבוה, וגם המחירים בהתאם. דירת ארבעה חדרים במחיר של החל מ-1820000 שקלים. טלפון לבירורים: 02-5000418

דירה בירוחם

בפרוייקט "איילת השחר" בירוחם, מציעים דירת 4 חדרים במחיר של החל מ-640000 שקלים. טלפון: 0547724341



ביתר עילית:

ביתר עילית נחשבת כיום כעיר מבוקשת ומבוססת בציבור החרדי, ומחירי הדירות עלו בה משמעותית בשנים האחרונות. ב"מצפה מיכאל" של הקבלן "חיים זקן" מציעים מחיר אטרקטיבי לדירת שלושה חדרים, מחסן צמוד (כחדר) וגינה: 1,200,000 שקלים. הפרוייקט באיזור אוהב ישראל – אדמורי ויזניץ, משם יש תצפית לנוף מרהיב בחלק מהדירות. טלפון לבירורים: 0527639297

בית שמש:

על בית שמש אין מה להרחיב. נחשבת כאחד מהעתודות היחידות בטווח המיידי לציבור החרדי, עם אלפי יח"ד בבנייה ותכנון. הפער בין מחיר דירה בפרוייקט לבין מחירה כבנויה – משמעותי מאוד.

את משווק הדירות החבד"י ר' יוסי ליפש פגשנו בדוכן שיווק של "דונה ברמת בית שמש א'". הוא מציין כי דירת ארבע חדרים עם מרפסת סוכה עולה החל מ- 1,290,000 מחיר הנחשב מצויין ביחס למחיר הדירה לאחר קבלת המפתח.







בפרוייקט "לגור ברמה" ברמת בית שמש א', מציעים דירת 4 חדרים בגודל של 95 מ"ר במחיר של החל מ-1300000 שקלים. טלפון: 029990878.




רמת בית שמש ג' "קריית דזיקוב ויזניץ" משווקים דירות 4 חדרים במחיר של החל מ-1140000 שקלים. 5 חדרים החל מ-1400000 שקלים. טלפון: 0549755756.

אלעד:

"נוף אלעד"

"האחים י.ד. כהן" מציעים למכירה באלעד דירת 3.5 חדרים בגודל של 103 מ"ר עם מרפסת סוכה, החל מ- 1150000 שקלים. דירה בגודל של 142 מ"ר בנוי, עם גינה של 155 מ"ר, ו20 מ"ר מרפסות, במחיר של 1670000 שקלים.



לסיכום:

היריד נראה שוקק פעילות, עד שעות הסגירה. גם מקומם של חסידי חב"ד לא נפקד, מבקרים, ומשווקים. בסיקור הוצג 'חתך רוחב' מייצג של היריד, ולא כולו. בלט חסרונה של "אחיסמך" - כמקום אטרקטיבי במרכז הארץ עם עתיד של אלפי יח"ד - במסגרת היריד, ולא ברור מדוע. בנוסף לדוכני דירות ניתן היה לקבל ייעוץ משכנתאות השקעות ועוד. 

אנו מקווים שהמידע הזה יועיל למחוסרי הדיור להגיע לקורת גג משלהם, במצב הבלתי אפשרי בו נמצאים לצערנו משפחות רבות בציבור החרדי בכלל, והחבד"י בפרט.

יש לציין דווקא שני מקומות שאינם במרכז הארץ, אך למרות זאת הציגו רמת מחירים נמוכה יחסית למקובל, והם עמנואל והר יונה. במקומות אלו יש אפשרויות בנייה והתפתחות נרחבות, ואולי אף מדובר באופציה אפשרית להתיישבות חבד"ית מרוכזת.

כמובן צריך רק שמישהו 'ירים את הכפפה'... גם בית שמש שממוקמת במרכז הארץ ולמרות המחירים היותר גבוהים יחסית, יכולה להוות אופציה מעניינת ואטרקטיבית.

הודעת מערכת: כל הנכתב בכתבה זו, הוא על סמך התרשמות הכותב בלבד. אין המערכת אחראית על המידע, הכולל הצעות מחירים, גדול הדירות וכדומה. המידע שנכתב בכתבה הוא בגדר התרשמות אישית וראשונית בלבד, וניתן במסגרת שירות לתועלת הגולשים, וללא כוונת רווח שהיא.





















הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.