מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ה 09.02.2015

בנות כיתות ב' בחב"ד נתניה חגגו את "מסיבת הסידור"

בערב מרתק ומיוחד שהתקיים באולמי אשכול פיס בדרום העיר, חגגו בנות כתות ב' של בי"ס חב"ד נתניה את קבלת "סידור התפילה" הראשון. הערב נפתח בדברים חמים מעניינא דיומא אותם נשא רב הקהילה ויו"ר המוסדות הרב מנחם ולפא ● במרכז האירוע היתה הופעתן הנהדרת של "כלות הערב" תלמידות כיתות ב', שהרשימו מאד את הקהל הרב שנכח באולם, בהן האמהות, הסבתות והאחיות של התלמידות שהתרגשו מההופעה המוצלחת ובעלת המסר העמוק בנושא 'התפילה'  לסיפור המלא
בנות כיתות ב' בחב
בערב מרתק ומיוחד שהתקיים באולמי אשכול פיס בדרום העיר, חגגו בנות כתות ב' של בי"ס חב"ד נתניה את קבלת "סידור התפילה" הראשון. הערב נפתח בדברים חמים מעניינא דיומא אותם נשא רב הקהילה ויו"ר המוסדות הרב מנחם ולפא.

במרכז האירוע היתה הופעתן הנהדרת של "כלות הערב" תלמידות כיתות ב', שהרשימו מאד את הקהל הרב שנכח באולם, בהן האמהות, הסבתות והאחיות של התלמידות שהתרגשו מההופעה המוצלחת ובעלת המסר העמוק בנושא 'התפילה'.

לקראת חתימת האירוע נשאה דברים מנהלת בית הספר הגב' גיטה ולפא שהודתה למורות כיתות ב' הגב' יעל מיפעי וחיה שוויכה, על השקעתן הרבה במשך השנה כולה בתלמידות. כן הודתה לצוות המורות שעסק בהכנת המסיבה המוצלחת ובראשן המורה לדרמה הגב' מרים גולדברג. הארוע הסתיים במעמד מרגש של חלוקת 'סדיור' כשי אישי לכל אחת מהבנות ע"י המורות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.