מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ה 09.02.2015

הלשכה לפניות הציבור מתרחבת: יעוץ מיסוי, כלכלה וחשבונאות

בשורה משמחת: הלשכה לפניות הציבור מרחיבה את המענה האישי לאנ"ש, מעתה ינתן מענה בנושאי מיסוי, כלכלה וחשבונאות. האם מנהל בית חב"ד יכול להנפיק ולעשות שימוש בכרטיס אשראי של העמותה?  לסיפור המלא
הלשכה לפניות הציבור מתרחבת: יעוץ מיסוי, כלכלה וחשבונאות
בשורה משמחת: הלשכה לפניות הציבור מרחיבה את המענה האישי לאנ"ש, מעתה ינתן מענה בנושאי מיסוי, כלכלה וחשבונאות. האם מנהל בית חב"ד יכול להנפיק ולעשות שימוש בכרטיס אשראי של העמותה?

משפחתנו קיבלה בירושה דירה ואנו מעוניינים למכור אותה בסכום של כ- 1200000 ₪. מהו סכום מס שבח ומס מקרקעין שנצטרך לשלם והאם יש אפשרות להקטין את תשלום המס?

בעסק שלי על מנת להגיע ללקוחות אני נדרש אני נדרש לנסיעות ארוכות לשם כך אני רוצה לרכוש רכב. האם זוהי הוצאה מוכרת? והאם ניתן לקזז מע"מ? ומה לגבי הוצאות שוטפות כגון דלק ביטוחים וכו'?

מהי התקרה לזיכוי ממס הכנסה בגין תרומות והאם ניתן להרחיבה?שאלות כאלו ועוד בנושא חשבונאות זרמו בשבועות האחרונים ללשכה לפניות הציבור של אגודת חסידי חב"ד, כעת שמחה הלשכה לבשר בשורה משמחת: הלשכה לפניות הציבור מרחיבה את המענה האישי לאנ"ש, מעתה ינתן מענה בנושאי מיסוי, כלכלה וחשבונאות. לשם כך הלשכה לפניות הציבור גייסה משרד רואי חשבון מוביל שיתן מענה מפורט בכתב, לשאלות שישלחו מידי יום ביומו בנושאי מיסוי כלכלה וחשבונאות.

בכך הלשכה לפניות הציבור נותנת מענה לעמותות, חברות, עצמאיים, ושכירים הנתקלים בשאלות במגוון נושאים כגון: מיסוי, שכר, ביקורת, דוחות, והנהלת חשבונות ניתן לכתוב לרואי החשבון במייל: [email protected]רוצים להצטרף לצוות המומחים של הלשכה לפניות הציבור למען אנ"ש, כיתבו לנו עכשיו [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.