מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ה 08.02.2015

נתניהו השתתף בכתיבת אותיות בס"ת לזכר הנרצחים בפריז

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס כתיבת האותיות האחרונות בספר תורה לזכר הנרצחים בפיגוע ב"היפר-כשר" בפאריס. זהו הספר הראשון שנכתב מתוך ארבעה ספרים. להיכן יוכנסו ספרי-התורה? ספר-תורה לזכר הנרצחים בפריז
נתניהו השתתף בכתיבת אותיות בס
צילום: לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס כתיבת האותיות האחרונות בספר תורה לזכר הנרצחים בפיגוע ב"היפר-כשר" בפאריס. זהו הספר הראשון שנכתב מתוך ארבעה ספרים, שניים מהם יהיו בבתי-כנסת בפאריס והשניים הנוספים בכותל המערבי.

אחרי כתיבת האותיות אמר ראש הממשלה נתניהו: "אני מבטא את הרגשות של עם ישראל על הקורבנות האלה, שהם חלק מעמנו ונרצחו רק בגלל היותם יהודים, באנטישמיות נוראה שסוחפת את אירופה. הרבה מממשלות אירופה אינן מוכנות עדיין להצביע על מקור האנטישמיות החדשה, האיסלאם הקיצוני. לצערי, ראינו ביטוי של הרוח הזאת אתמול באו"ם, כשסירבו לגנות את החיזבאללה שלקח אחריות על מתקפה רצחנית נגד כוחותינו.

"מצד אחד מסרבים לקרוא לילד בשמו באירופה, או לפחות אינם מוכנים לתפוס את השור בקרניו ולומר שהמקור של האנטישמיות החדשה ושל הרצחנות שמשתוללת ברחבי העולם והאכזריות הנוראה הזאת נגד יהודים, וגם נגד שאינם יהודים, זה האיסלאם הקיצוני.

"אני משתתף לא רק בצער המשפחות אלא ברגשות של עם ישראל כולו שהבין שההתקפה בפאריס הייתה התקפה על כל יהודי באשר הוא, ואם לרוצחים האלה הייתה היכולת הם היו מחריבים ורוצחים כל יהודי באשר הוא. אגב, הם אומרים את זה בצורה הכי ברורה, ולכן אין תחליף לכך שהיהודים, קודם כל במדינת היהודים, יגנו על עצמם, ושהממשלות שמתייצבות נגד האנטישמיות יחשפו את מקור האנטישמיות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.