מערכת COL | יום י"ז שבט ה׳תשע״ה 06.02.2015

בית-חב"ד הדסה מציג: "מבצע ט"ו בשבט" ● גלריה

600 ערכות ט"ו בשבט – הכוללים מבחר פירות מיובשים ועלון מרהיב – חולקו השבוע בבית הרפואה הדסה. את הערכות קיבלו השוהים בבית הרפואה, הסגל הרפואי, וכמובן הצוות הבכיר של הנהלת בית הרפואה. סיקור ותמונות ט"ו בשבט בהדסה
בית-חב
"מה הקשר בין צימוקים ל'רפואה שלימה'"? שאל הישיש ששכב על גבי המיטה בבית הרפואה 'הדסה עין כרם'. היה זה ביום רביעי השבוע, ט"ו בשבט.

צוות פעילים מטעם בית חב"ד הדסה עין כרם עברו בין השוהים בבית הרפואה, כשבידם ערכת פירות ועודדו את רוחם. הישיש ששכב בקומה 8 קיבל אף הוא את הערכה המהודרת מידי הפעיל, אבל התפלא איך זה קשור לתהליך התרפאותו. הפעיל לא התבלבל ואמר לו בחמימות: "גפן ראשי תיבות – ג'עזונט פ'רנסה נ'חת".

600 ערכות ט"ו בשבט – הכוללים מבחר פירות מיובשים ועלון מרהיב – חולקו השבוע בבית הרפואה הדסה. את הערכות קיבלו החולים השוהים בבית הרפואה (גם אלו שלא מבינים אידיש..), הסגל הרפואי, וכמובן הצוות הבכיר של הנהלת בית הרפואה.

מנהלי המקום שמעו מפי השליח הרב ישראל נפתלין, דברי הסבר על חג האילנות ואת משמעותו האקטואלית ל'הדסה' בימים אלו: "ט"ו בשבט הוא חג של צמיחת האילן. אילן חזק הוא כזה ששורשיו האיתנים מעמידים איתו מפני רוחות רעות, כאשר תפקידו העיקרי הוא להצמיח פירות. מיום זה יש לשאוב את הכוח להמשיך ולהצמיח 'פירות טובים', רפואה ומזור. ולעמוד איתנים מפני הרוחות הרעות המאיימות על המוסד הרפואי החשוב".

בהנהלת בית הרפואה התרגשו למשמע דברי העידוד והברכה, והודו לצוות בית חב"ד על התרומה החשובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.