מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ה 05.02.2015

"נפעם מהיקף הפעילות של חב"ד בהחדרת מסורת ישראל"

יו"ר מפעל הפיס, האלוף (במיל') עוזי דיין הגיע לביקור בכפר-חב"ד, כאורח 'אגודת-חסידי-חב"ד' בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, כאשר מטרת הייתה להביע את הערכת חב"ד למפעל הפיס, על הסיוע הרב למוסדות חב"ד ברחבי הארץ ● מר דיין, הינו ידיד קרוב לבית חב"ד, את ביקורו פתח במאפיית המצות בליוויו של מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג, שם הוצגה לו ההתפתחות האדירה של יריד חוויות הפסח לילדי ישראל, המופעל מידי שנה בשנה  לסיפור המלא
צילום: מאיר אלפסי
יו"ר מפעל הפיס, האלוף (במיל') עוזי דיין הגיע לביקור בכפר-חב"ד, כאורח 'אגודת-חסידי-חב"ד' בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, כאשר מטרת הייתה להביע את הערכת חב"ד למפעל הפיס, על הסיוע הרב למוסדות חב"ד ברחבי הארץ.

מר דיין, הינו ידיד קרוב לבית חב"ד, את ביקורו פתח במאפיית המצות בליוויו של מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג, שם הוצגה לו ההתפתחות האדירה של יריד חוויות הפסח לילדי ישראל, המופעל מידי שנה בשנה.

לאחמ"כ ביקר מר דיין בפרדס האתרוגים, שם למד על יסודות הגידול וההתמודדות בשנת השמיטה, מפי הרב לוריא בעל אתרוגי בפתח בניין 770 קיבל את פניו בחמימות יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב אהרונוב יחד עם סמנכ"ל צעירי חב"ד הרב מרדכי הלפרין, והרב לאטאר, מנהל בית אגו"ח. בשיאו של הביקור, נכנס מר דיין להעתק 'חדר הרבי' שם נשא תפילה ברגש רב.

בישיבה שנערכה בספריית אגודת חסידי חב"ד, קיבל מר דיין סקירה על רשת אהלי יוסף יצחק מפי מנכ"ל הרשת הרב אליהו קריצבסקי, ועל הפרויקטים המיוחדים העומדים על הפרק.

יו"ר מפעל הפיס, האלוף (במיל') עוזי דיין, הביע את הערכתו לפעילות המבורכת של חב"ד ברחבי הארץ, ועמד על כך שהוא נפעם מהיקף הפעילות להחדרת מוסרת ישראל בכל רובדי העם.

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב אהרונוב אומר "הביקור נועד להביע את הערכת חב"ד למפעל הפיס על סיועו הרב למוסדות חב"ד ולהגביר את שיתוף הפעולה המיוחד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.