מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״ה 03.02.2015

חב"ד מוסקבה מציגה: "סלט הפירות הגדול בעולם"

ט"ו בשבט במרכז החסד במוסקבה: מאות זקנים יכינו לכבוד 'ר"ה לאילנות' את הסלט ההיסטורי, עם 7 טון פירות שיוכנסו לסיר בקוטר של 2 מטרים  סלט הפירות הגדול בעולם
חב
בימים אלו נשלמות ההכנות הרבות לקראת אירועי 'ראש השנה לאילנות' ב'מרכז החסד היהודי – שערי צדק' שבמרכז מוסקבה, ובמרכזם טקס הכנת "סלט הפרות הגדול בעולם".

מרכז החסד היהודי במוסקבה נודע מכבר בפרויקטים הייחודיים והמיזמים המקוריים, לרווחתם של אלפי הזקנים והגלמודים היהודים הבאים בשעריו במשך כל ימות השנה. מערך הסיוע מתבטא באמצעות הענקת מנות מזון, טיפול רפואי, סיעודי, נפשי וגשמי כאחד – אך לא רק באלו, אלא גם בהכנסת רוח יהודית גדולה משולבת בהפעלות, הופעות ותערוכות של מסורת ישראל, במהלך השנה כולה וביותר בחגי ומועדי ישראל.

"מטרתנו בפרויקט העכשווי, הינה שמאות הזקנים והגלמודים שמסתייעים על ידינו וכוחם עדיין במותנם, יעמדו הפעם בעצמם ויסייעו לאחיהם הנזקקים", אומרים מנהלי המוסד ומסבירים איך זה יעבוד: "כשבעה טון של פירות נרכשו לקראת החג, אותם ישטפו, יקלפו ויחתכו מאות קשישים, בהדרכת ובסיוע צוות גדול של מרכז החסד. הפירות החתוכים יוכנסו לתוך סיר ענק וייחודי בקוטר של כשני מטרים!"

"הטקס עצמו יתקיים באולם בית התמחוי המפואר שבמרכז החסד ובסיומו ייארזו הפירות במארזים מיוחדים, ויחולקו למאות קשישים המרותקים בביתם ומקבלים מדי יום מנות חמות ומזינות באמצעות צי הרכבים הגדול של המרכז. כך יחושו גם אותם קשישים, שנבצר מהם לצאת מביתם, את חמימות המנהגים והמסורת היהודית בראש השנה לאילנות, חמשה-עשר בשבט".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.