מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״ה 03.02.2015

בערב יוקרתי: בית-חב"ד כפר-סבא חגג 30 ● צפו בגלריה

באירוע מרגש ועוצמתי התקיים ביום ראשון ערב הצדעה לבית חב"ד בהיכל התרבות בכפר סבא, בהשתתפות הרב יהודה לייב גרונר - מזכירו האישי של הרבי, שולי רנד ולהקתו, ראש העיר מר יהודה בן חמו, ראש המועצה הדתית הרב ששון טרבלסי, מנהל רשת בתי ספר חב"ד בישראל הרב אליהו קריצ'בסקי, הסופר והעיתונאי הרב בנימין ליפקין, רבנים אישי ציבור ונכבדים, וקהל כפר סבאי מגוון ● כל אלה חברו לחגיגת 30 שנה להיווסדו של בית חב"ד בעיר, בהנהלת הרב אהרן קניבסקי, שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בכפר סבא סיקור וגלריה מרהיבה
בערב יוקרתי: בית-חב
צילום: י. בלינקו

היכל התרבות החדש בכפר סבא הפך ערב אחד להיכל הקודש... זה קרה בערב ההצדעה לבית חב"ד כפר סבא, ביום ראשון האחרון, בהיכל התרבות בעיר.

הרב יהודה לייב גרונר - מזכירו האישי של הרבי מליובאוויטש, שולי רנד ולקהתו בשירה ובסיפורת, ראש העיר מר יהודה בן חמו, ראש המועצה הדתית הרב ששון טרבלסי, מנהל רשת בתי ספר חב"ד בישראל הרב אליהו קריצ'בסקי, הסופר והעיתונאי הרב בנימין ליפקין,  רבנים אישי ציבור ונכבדים, וקהל כפר סבאי מגוון, שגדש את היכל התרבות, כל אלה חברו לחגיגת 30 שנה להיווסדו של בית חב"ד בעיר, בהנהלת הרב אהרן קניבסקי, שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד בכפר סבא.

באתנחתא שבין השירים והסיפורים היחודיים של שולי רנד, הזמין מנחה הבית, הרב בנימין ליפקין, שניצח ביד אמן רהוטה על הערב כולו, לדוכן הנואמים את הרב גרונר שפתח בנבואת יחזקאל "ויהי בשלושים שנה . . נפתחו השמים", והקביל זאת לחגיגות ה-30 לבית חבד כפ"ס, עת בה נפתחים שערי ההיכל - השמים, וכל העיר ותושביה זוכים להתברך בכל טוב.

הרב גרונר סיפר על ברכותיו הנפלאות של הרבי ב65 שנות הנהגה לשלוחים בכל רחבי העולם ולתומכים בפעילותם.

טרם נאומו של ראש העיר הוקרן קליפ המבטא את ידידותו של ראש העיר עם צוות שלוחי חבד בעיר, והשתתפותו בארועים השונים לאורך מעגל השנה. מר בן חמו העלה על נס את הפעילות הברוכה, המאירה ומחממת הלבבות של בית חבד כפר סבא, שהוצגה אף היא בקליפ מרהיב שהמחיש, לרגל ט"ו בשבט, את התפתחות האילן של בית חב"ד במוסדות חינוך מלידה ועד בגרות, ובמשפחות השלוחים העושים לילית כימים למען תושבי העיר.

הרב אליהו קריצ'בסקי מנהל הרשת, קרא לקהל לבוא להתרשם ולרשום את הילדים בבית ספר חב"ד בכפר סבא. בסיום דבריו הוענק לו שטר של דולר מיוחד לברכה כהוקרה על העזרה למוסדות חב"ד בעיר.

הרב ששון טרבלסי יו"ר המועצה הדתית בעיר, הודה בחום לשליחי חב"ד בעיר והעלה על נס את הרב מענדי קניבסקי על הפקת האירוע, הזהנ כמו אירועים רבים וגדולים במהלך השנה כולה.

בסיום האירוע הוגרל בין כל המשתתפים שטר של דולר מיוחד לברכה מהרבי ובהשגחה פרטית מופלאה עלה בגורל מר שמשון ממליה, מנהל מחלקת התרבות התורנית בעיר.

גלריית ענק מאת הצלם י. בלינקו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.