מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשע״ה 25.01.2015

פרסום ראשון: מסתמן 'בלוק טכני' בין ישי לבן-ארי

מגעים קדחתניים מתנהלים בין אנשיו של יו"ר מפלגת 'העם איתנו' אלי ישי וד"ר מיכאל בן-ארי לריצה משותפת על בסיס 'בלוק טכני' ● גורם בכיר המקורב לישי, אישר ל-COL כי מתנהל מו"מ ● וגם: מה האמת בנוגע לדיווחים ולפיהם ישי דורש שבן-ארי יציג מועמד חלופי? וכמה מקבלים בסקרים ישי ובן-ארי אם ירוצו ביחד?  בלוק טכני בין ישי ובן-ארי
פרסום ראשון: מסתמן 'בלוק טכני' בין ישי לבן-ארי
בלוק טכני. ישי ובן-ארי (צילומים: שניאור שיף ואליהו לוי - COL)
מגעים קדחתניים מתנהלים בשעות האחרונות בין יו"ר מפלגת 'העם איתנו' אלי ישי וד"ר מיכאל בן-ארי לריצה משותפת על בסיס 'בלוק טכני'.

גורם בכיר המקורב לישי, אישר כי כעת מתנהל משא ומתן בין הצדדים. "מדובר בריצה על בסיס בלוק טכני", הבהיר הגורם. לדבריו, "המשא ונתן אינו ישיר ומתנהל בין הגורמים הקרובים ביותר לשניים".

בנוגע לדיווחים שהופצו ולפיהם ישי דורש שבן-ארי יציג מועמד חלופי בשל העובדה שהוא "מושך אש תקשורתית", אומר הגורם: "מדובר במידע שאינו נכון, ישי לא פוסל את בן-ארי ודווקא מעריך אותו".

יצוין כי רבים לחצו על ישי ובן-ארי בימים האחרונים, שיעשו את הכל לרוץ במשותף, שכן אחרת לפחות 4 מנדטים של הימין עלולים להיזרק לפח.

מסקר שביצע מכון "פאנלס פוליטיקס" עבור מפלגת ''עוצמה יהודית'' ופורסם אמש בערוץ 7, עולה כי אם המפלגה תרוץ יחד בבחירות עם מפלגתו של אלי ישי - הרשימה המשותפת תזכה בשבעה מנדטים.

הסקר נערך בקרב 498 איש, מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל. במקרה של חיבור טכני בין המפלגות, גם בבית היהודי וגם בתנועת ש"ס יקבלו פחות מנדטים ממה שמנבאים להן הסקרים, שמתנקזים לרשימה המשותפת של ד"ר מיכאל בן ארי ואלי ישי.
בסביבת בן ארי טוענים שהמו״מ עם ישי טרם הבשיל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.