מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשע״ה 25.01.2015

הערב הרצאה בכפר: איך נחנך ונצליח?

הערב בשעה 21:00 יתארח ב'כולל קביעות עיתים' בבית הכנסת 'נחום יצחק' - כפר חב"ד, הרב שחר שאער שליט"א – מחנך, מנחה הורים ויועץ חינוכי ארגוני, שימסור הרצאה מיוחדת ומרתקת בנושא: תקשורת בין אישית. הורים ומורים ● הורים ומערכת החינוך ● הורים ומתבגרים ● ועוד עניינים מרתקים לסיפור המלא
הערב הרצאה בכפר: איך נחנך ונצליח?
הערב בשעה 21:00 יתארח ב'כולל קביעות עיתים' בבית הכנסת 'נחום יצחק' - כפר חב"ד, הרב שחר שאער שליט"א – מחנך, מנחה הורים ויועץ חינוכי ארגוני, שימסור הרצאה מיוחדת ומרתקת בנושא: תקשורת בין אישית: הורים ומורים ● הורים ומערכת החינוך ● הורים ומתבגרים ● ועוד עניינים מרתקים.

ההרצאה היא חלק מסדרת שיעורים והרצאות מרתקות המתקיימים מידי יום ראשון בבית נחום יצחק בשיכונים. זאת בנוסף לקביעות עיתים לתורה ברבים, בחברותות, בכל יום שלישי בין 9 ל-10 בערב.

בהקשר לשיעור מובא קטע ממכתב של הרבי על חובת החינוך של ההורים.

חלק העיקרי [=של חינוך התלמידים] הוא על אחריות ההורים, האב והאם, שעליהם להחדיר בבניהם מידות טובות בכל האמצעים העומדים לרשותם, ואפילו גם אם טרודים הם באיזה עניינים שיהיו הרי זוהי מחובתם העיקרית.

ואם בימות הלימוד בתלמוד-תורה הדברים אמורים, על אחת-כמה-וכמה בערבי שבתות וימים-טובים אחר חצות, ובימי שבת-קודש וימים טובים שאז עיקר האחריות על ההורים.

חלק מהאחריות היא גם על המחנכים - "שחלק האחריות בזה הוא גם על מלמדי ומורי התלמוד-תורה, שהרי חינוך תלמידים על-פי תורה הוא גם בנוגע להנהגתם מחוץ לכתלי התלמוד-תורה, ובפרט במקום קדוש בבית-הכנסת ובבית-המדרש וכו'". (אגרות-קודש, כרך כה, עמ' קמג-ד)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.