מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשע״ה 22.01.2015

הרב הרטמן: "חובת השעה - הקמת בלוק טכני" ● דעה

בשבועות הקרובים נראה אותם שוב. הם יבואו מעונבים ומחויכים ו"יעלו לרגל" לוועד רבני חב"ד. יצטלמו עם הרבנים ויבקשו ברכתם ותמיכתם ● לעניות דעתי, צריכה לבוא תביעה ודרישה ברורה מרבני חב"ד ועסקניה שליט"א, לכל הפחות להביא לאחוד בבלוק טכני בין מפלגת יחד של הרב אלי ישי ובין "עוצמה יהודית" של ד"ר הרב מיכאל בן ארי ● אסור להטות אוזן ליועצי אחיתופל המונעים ריצה משותפת בבלוק טכני מסיבות אישיות וצרות עין למאמר
הרב הרטמן:
הרב יוסף הרטמן

בשבועות הקרובים נראה אותם שוב. הם יבואו מעונבים ומחויכים ו"יעלו לרגל" לוועד רבני חב"ד. יצטלמו עם הרבנים ויבקשו ברכתם ותמיכתם.

וועד רבני חב"ד, הרבנים החסידים הגאונים שליט"א, עיני העדה, הם הקובעים לנו למי ניתן את קולנו ביום הבחירות יתבעו מאת נציגי המפלגות חתימה ברורה, בלתי מתפשרת ובלתי מגמגמת בנידון דלקמן שהוא הנושא של פיקוח נפש ר"ל. עליו זעק, התריע והזהיר כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בדם תמצית ליבו הקדוש והטהור: דעת הרבי.

נשיא דורנו ברורה, בהירה וחדה כתער:

"עמדתי מאז ומקדם זה כמה עשיריות שנים- וגם נתפרסם כמה וכמה פעמים במשך שנים אלו- שמטעמי פיקוח נפש (מן הערבים) אסור לתמוך במפלגה המנהלת מו"מ עם הערבים על דבר החזרת שטחים מאה"ק (יש"ע) להערבים- במפלגה בעת הבחירות, ואיסור תמיכה במנהיגיה בנוגע לארגון והקמת ממשלה.כי אז בדרך ממילא זוהי תמיכה באחריותם נגד הערבים, והחזרת שטחים פקוח נפש דבני ישראל שליט"א ועמדתי זו לא השתנתה כלל וכלל"....

בשיחה לרב אלימלך נוימן ניסן תש"נ. השיחה מופיעה בספר "שלימות הארץ" עמוד 199. בהמשך אומר הרבי:

"נוסף על הנ"ל ועיקרי ביותר.....כתוצאה מזה (ממו"מ עם הערבים י.ה.) מביאות ע"פ טבע ושכל- זה שהערבים בכמה מקומות המשיכו והזיקו כמה וכמה מאחינו בני ישראל שליט"א ועד לידי רצח רח"ל ולא רק באה"ק אלא גם במדינות אחרות".....

לצערנו הרב,כולנו נוכחנו, על בשרנו, כמה צדקה אזהרתו של כ"ק רבנו נשי"ד. באלפי הרוגים ופצועים, משפחות שכולות לא עלינו, כמה אלמנות ויתומים נוספו מאז "הסכם אוסלו" הארור והמסוכן ר"ל.היל"ת. רק לאחרונה הטבח המזעזע בבית הכנסת בהר נוף בירושלים ובחנות הכשרה בצרפת בארבעה קדושים וטהורים הי"ד. הבוקר ר"ח שבט המחבל ימ"ש שדקר נוסעים חפים מפשע, באוטובוס. חלקם פצועים קשה. שהקב"ה ישלח להם רפואה שלמה בקרוב ממש.

כאמור לעיל, ועד רבני חב"ד בוודאי יתבע מנציגי המפלגות לחתום בכתב כי לא יהיו שותפים בממשלה ולא יתמכו בה מבחוץ באם תצהיר על מו"מ עם הערבים בקשר להקמת מדינה לרוצחים ימ"ש, בליבה של ארצנו הקדושה. דבר שיסכן בפועל ממש את חייהם של שבעה מליון יהודים ואזרחים ישראלים ר"ל היה לא תהיה!

נושא שני דחוף ביותר חובת השעה "בלוק טכני":

ידועים עשרות מכתבי הרבי נשיא דורנו בעד חזית דתית מאוחדת בבלוק טכני. הרבי תבע איחוד בין החרדים לדבר ה' לשלמות הארץ התורה והעם. בלוק טכני הכרחי מסיבות הגיוניות.

הרבי פירט את היתרונות הרבים הטמונים בריצה משותפת בבלוק טכני: א. הגדלת מספר הנציגים. ב. לא ילכו קולות לאבדן.ג. פריצה למעגלים נוספים של קהלי יעד ד. שתי המפלגות לא יתחרו ביניהן על אותו הקהל.ה. מניעת השמצות הדדיות, ו.מניעת חילול ה' ע"י הציבור שאינו שומר מצוות לעת עתה העומד בצד ומחכך ידיו בהנאה למראה החרדים הזורקים רפש איש על רעהו. ז.קירוב לבבות לענייני דת.ודוגמא טובה לאלו שאינם שומרי תורה ומצוות ועוד ועוד.(עיין ליקוטי שיחות כרך כ"א עמוד 419 )לא מדובר על איחוד רעיוני אידיאולוגי. כל מפלגה תציית לרבניה.צריך ללמוד ממפלגות השמאל הרחוקות זו מזו ומתאחדות ביניהן למרות חילוקי הדעות האישיים ו"הרעיוניים".

לפי כל שבעת הסעיפים הנ"ל, (עיין: אגרות קודש ערב ר"ח סיון תשי"א. כ"ב בתמוז תשי"א.) הרבי תובע ל"וותר על רווח מדומה" (אגה"ק חלק י' עמוד ס"ה) הרבי מורה להלכה להצביע עבור מפלגות שיפרסמו שהן בעד חזית דתית טכנית=בלוק טכני  (מכתב ממחרת יו"כ תשכ"ו).

לעניות דעתי, צריכה לבוא תביעה ודרישה ברורה מרבני חב"ד ועסקניה שליט"א, לכל הפחות להביא לאחוד בבלוק טכני בין מפלגת יחד של הרב אלי ישי ובין "עוצמה יהודית" של ד"ר הרב מיכאל בן ארי. הלוואי שהיינו זוכים לבלוק טכני בין כל החרדים.

לכל הפחות, חובת השעה והכרח גמור לשתי הפלגות הנ"ל, לרוץ בבלוק טכני לבחירות מכל הטעמים הנ"ל והטעם הראשוני כדי ששתי המפלגות הנ"ל הקרובות ביותר לדעת הרבי נשיא דורנו בנושא שלימות הארץ ומניעת פיקוח נפש יעברו את אחוז החסימה ויגיעו אי"ה, להישגים יפים של 7-8 מנדטים. יום לאחר הבחירות יתפצלו וכל אחת תלך לדרכה! אסור להטות אוזן ליועצי אחיתופל המונעים ריצה משותפת בבלוק טכני מסיבות אישיות וצרות עין.

אם, ח"ו אחת מהמפלגות הנ"ל "תתעקש" מסיבות אישיות או אחרות, ותסרב ל"רוץ" בבלוק טכני עם רעותה הנ"ל, צריך עיון גדול, האם מותר להצביע לה לפי הוראת הרבי נשיא דורנו.הנ"ל. על ועד רבני חב"ד להחליט האם להצביע עבור נציג המסרב לעשות בלוק טכני כדי להציל כמאה שמונים אלף קולות מרדת לאיבוד ח"ו. מאידך, הריצה בבלוק טכני תביא בעז"ה לברכה והצלחה עבור כלל ישראל בשמירה על שלימות הארץ התורה והעם. מובן שתביא לברכה והצלחה עבור שתי המפלגות הנ"ל שיעברו את אחוז החסימה ויצליחו לגרוף קולות מקהלי יעד נוספים כנ"ל.

כותב השורות הנ"ל, פעיל מאז מלחמת ששת הימים, בפרסום הוראות הרבי נשיא דורנו בענייני שלימות הארץ, שלימות התורה ושלימות העם ("מיהו -יהודי").
בתקווה לקב"ה שיערה רוח ממרום על כל הצדדים ויפה שעה אחת קודם!

בברכה נאמנה ובתודה מראש
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.