מערכת COL | יום ב' שבט ה׳תשע״ה 22.01.2015

בן ארי טוען: "עד כה נדחנו בשלילה מצדו של אלי ישי"

ד"ר מיכאל בן ארי שיגר איגרת לחסידי חב"ד, לקראת הבחירות הקרבות: "ללא חיבור טכני בנינו לבין ר' אלי ישי עלולים להסתכן 5 מנדטים לגוש הימין, אך לצערי עד כה נעננו בשלילה ונדחנו, ולמרות בקשתנו לא התקיימה כל פגישה לקידום הנושא" ● ומה מגיבים מקורבי ישי? כל הפרטים  בן ארי באיגרת לקראת הבחירות
בן ארי טוען:
מיכאל בן ארי (צילום: שניאור שיף)
ד"ר מיכאל בן ארי שיגר איגרת לחסידי חב"ד, לקראת הבחירות הקרבות. "כידוע לכם בתקופה האחרונה, אני פועל מתוך אחריות ובמלוא הכח ליצור חזית טכנית כדי לחסוך איבוד קולות למחנה הימין ולמנוע את המצב העולה מרוב מוחץ (!) של הסקרים הנעשים עד כה, לפיו מפלגתו של ר' אלי ישי צפויה לקבל 3 מנדטים בלבד ובכך יוצא שלא תעבור את אחוז החסימה, וגם אנו צפויים לקבל בריצה נפרדת 2 מנדטים, לפי כל הסקרים שסקרו אותנו.

"בחשבון פשוט", ממשיך בן ארי, "ללא חיבור טכני בנינו לבין ר' אלי ישי עלולים להסתכן 5 מנדטים לגוש הימין, אך לצערי עד כה נעננו בשלילה ונדחנו, ולמרות בקשתנו לא התקיימה כל פגישה לקידום הנושא.

"המצב כעת הוא שאנשים במפלגתו של ר' אלי ישי גורמים במעשיהם אובן קולות, הן של המנדטים שיצביעו עבורם והן של כשני מנדטים אידאולוגיים שאם לא יצביעו למפלגתנו 'עוצמה לישראל' לא יצביעו בבחירות הקרובות כלל.

"על אף זאת אמשיך לפעול בימים שנותרו עד לסגירת הרשימות למען איחוד טכני שימנע סיכון של 5 מנדטים לגוש הימין. במידה וישי יעמוד בסירובו", הוא מזהיר ומסיים, "עוצמה יהודית תמשיך לשאת את האחריות הציבורית לנושא האידאולוגי של שלושת השלמויות בנאמנות ובאמינות בהתמודדות לכנסת". 

מקורב בכיר לישי אומר בתגובה ל-COL: "המגעים מתנהלים בערוצים שונים. אם בן-ארי היה מוכן שאחד משליחיו יוצב ברשימה - היום כבר הייתה חתימה". לדבריו, הצבת בן-ארי ברשימה תמשוך אש תקשורתית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.