מערכת COL | יום א' שבט ה׳תשע״ה 21.01.2015

התרגשות והתחדשות: מסיבת האותיות בחב"ד חולון

ביום רביעי האחרון התקיימה מסיבת האותיות של תלמידי גני חב"ד "בני מנחם" בחולון. האירוע היחודי והמרגש מציין את ההתחדשות והפריחה של ילדי הגנים, על ידי התחלת לימוד אותיות הא"ב על פי מסורת ישראל לסיפור המלא
התרגשות והתחדשות: מסיבת האותיות בחב
צילום: BRH
ביום רביעי האחרון התקיימה מסיבת האותיות של תלמידי גני חב"ד "בני מנחם" בחולון. האירוע היחודי והמרגש מציין את ההתחדשות והפריחה של ילדי הגנים, על ידי התחלת לימוד אותיות הא"ב על פי מסורת ישראל.

עשרות ילדים נרגשים התכנסו יחד עם הוריהם למעמד המיוחד שהתקיים ברוב פאר בבית הכנסת המרכזי של חב"ד, ואשר נוהל על פי מנהג ישראל מדורות עברו, כשבמהלכו קראו הילדים את אותיות הא"ב מתוף דף מתוק מדבש, יחד עם טעימה מביצה מיוחדת שעטורה בפסוקי מהתנ"ך אודות נועם ומתיקות לימוד התורה הקדושה. לאחר מכן הופיע הילדים במחרוזת שירי שמחה.

הרב דוד גורארי', יו"ר המוסדות, קיבל את משפחות הילדים בדברי תורה וחיזוק על הזכות הגדולה שנפלה בחלקם, ובירך את המשתתפים בשם אביו, רב העיר חולון, הגאון הרב יוחנן גורארי' שליט"א.

את המעמד כיבדו בנוכחותם מנהלת מחלקת גני ילדים בעיריה, הגב' גילה יצחקי ומנהל אגף ארגון ובקרה במינהל החינוך, מר אילן קומה, שאף בירך את המשתתפים וציין כי "לראשונה אני משתתף באירוע כל כך יהודי, טהור ומתוק. ממש נחת ושמחה לראות את ילדי החמד".

את האירוע כולו הפיקו הגננת הגב' תמי סעדון, הסייעת גב' אסתר והמלמד הרב אהרון קטשוילי. לצידם סייעו צוות גני הילדים, בראשות המנהלת הרבנית רבקה גורארי': הגב' תמי אייזנבך, הגב' דבורה נאבול, הגב' נחמי גנזבורג, הגב' חוה שללשוילי, הגב' שרית דוד, הגב' ירדנה תעיזי, הגב' ספיר תומר, והרב בנימין קסל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.