מערכת COL | יום א' שבט ה׳תשע״ה 21.01.2015

הרב ירוסלבסקי: "המדיניות תשמר - לא נתמוך בשום מפלגה"

בעקבות פרסומים שונים על תמיכה אפשרית של רבני חב"ד במפלגה כזו או אחרת, אומר מזכיר בית-הדין הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי בשיחה ל-COL: "חס ושלום. המדיניות של בית-הדין תישאר כפי שהייתה. לא תמכנו בשום מפלגה ולא נתמוך בשום מפלגה" ● במכתב שפרסם בית-הדין בתשס"ט, נכתב בין-היתר: "ידועה דעתו הק' של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו כי תנועת חב"ד אינה מפלגתית ועלינו להתרחק מכל השתייכות למפלגה כלשהי"  רבני חב"ד לא יתמכו בשום מפלגה
הרב ירוסלבסקי:
מכתב בית-הדין מתשס"ט על רקע חסיד חב"ד בוחר (ארכיון COL)

מדיניות בית-הדין רבני חב"ד לא תשתנה - כך נמסר ל-COL בצהריים (רביעי). בעקבות פרסומים שונים על תמיכה אפשרית של רבני חב"ד במפלגה כזו או אחרת, אומר מזכיר בית-הדין הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי: "חס ושלום. המדיניות של בית-הדין תישאר כפי שהייתה. לא תמכנו בשום מפלגה ולא נתמוך בשום מפלגה".

הרב ירוסלבסקי מציין כי "אם יבואו ראשי מפלגות ויצהירו בכתב שישמרו על שלושת השלמויות, נאמר שמדובר במפלגה ראויה. לתמוך בצורה גורפת? חס ושלום".

נזכיר, כי במכתב שפורסם בבחירות תשס"ט, כתבו המרא דאתרא דנחלת הר חב"ד ומזכיר ביה"ד הרב ירוסלבסקי והמרא דאתרא דקהילת חב"ד ברחובות וסגן מזכיר בית-הדין הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי:

"א. ידועה דעתו הק' של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו כי תנועת חב"ד אינה מפלגתית ועלינו להתרחק מכל השתייכות למפלגה כלשהי. עניננו הוא להתעסק בהפצת המעיינות חוצה ולהכין את העולם לקבלת פני משיח צדקנו.

"ב. אי לכך, כל אלו המתבטאים בזמן האחרון בנוגע לבחירות אינם מייצגים את העמדה הרשמית של תנועת חב"ד והדברים הם על דעתם בלבד.

"ג. יחד עם זאת, ידועה דעתו הק' של כ"ק אדמו"ר על החובה להשתתף בבחירות ולהצביע, והוראתו 'להצביע בעד הרשימה היותר חרדית', הדואגים ושידאגו לשלימות התורה ולשלימות העם ולשלימות הארץ כפי רצון כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.