מערכת COL | יום כ"ז טבת ה׳תשע״ה 18.01.2015

סיום הרמב"ם בקהילת חב"ד רחובות

מאות מאנ״ש דחובות השתתפו בחגיגת סיום הרמב״ם על שלושת מסלוליו ● בית כנסת חב״ד המרכזי ברחובות היה מלא מפה לפה והקהל ישב ליד שולחנות ערוכים והאזין לדרשותיהם של הרבנים   לסיפור המלא
סיום הרמב
מאות מאנ״ש דחובות השתתפו בחגיגת סיום הרמב״ם על שלושת מסלוליו. בית כנסת חב״ד המרכזי ברחובות היה מלא מפה לפה והקהל ישב ליד שולחנות ערוכים והאזין לדרשותיהם של הרבנים החשובים.

הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א, רב קהילת חב"ד בעיר וחבר בי"ד רבני חב"ד, ערך סיום על הרמב"ם, והרב מאיר אהרון שליט"א, ראש כולל לדיינות "אור יעקב" ורב קהילת "יד לשבים", פתח את מחזור הלימודים החדש. הרב שמעון שאער שי', מנהל בית חב"ד בקרית משה, שילב דברי ברכה ועיון במשנת הרמב"ם. האדמו"ר מווערצקי שליט"א המשיך בדברים חוצבי להבות על חשיבות לימוד הרמב"ם והגה"ח הרב יוסף יצחק הכהן כץ שי' הרחיב את דבריו על הקדמת הרמב"ם עפ"י משנתו של הרבי.

הרבנים חשובים ואישי ציבור כיבדו בנוכחותם את האירוע וביניהם: האדמו"ר מדז'יקוב-ויז'ניץ, הגה"ח הרב דוד משה רוזנבאום, רב קהילת קרעטשניף ובנו של האדמו"ר שליט"א, הרה"ג הרב יהודה שחור, דיין בבית הדין הרבני ברחובות ומנהלי בתי חב"ד ברחבי העיר ובראשם הרב מרדכי קסטל.

את הערב הנעים הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי בליווי נגינתו של ר׳ עובד מוניס. עוצמת האירוע המרשים השאירה חותם על המשתתפים, שרבים מהם קיבלו על עצמם להתחזק בלימוד הרמב"ם היומי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.