מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ה 13.12.2004

שנה אחרי: אור החנוכה בצומת גהה

אמש (ראשון) נערך טקס מרגש בצומת גהה, במלאות שנה לפיגוע בהשתתפות רבנים, נציגי עיריית בני-ברק, אנשי מד"א, זק"א והורים ששיכלו את ילדיהם בפיגוע. כזכור בפיגוע, נהרגו ארבעה יהודים, ועשרות פצועים, ובינהם ר' פנחס גוביץ, מפעילי בית חב"ד שיכון ה' בבני ברק. ר' פנחס, שהיה במקום בעת הפיגוע יחד עם בנו הקטן לוי יצחק - ניצל בנס ללא פגע, ותרם חנוכיה ציבורית גדולה שמאירה את צומת גהה ומודלקת מידי ערב על-ידי בית חב"ד שיכון ה' בהנהלת הרב חנניה קורקוס. באירוע שנערך במקום אמש, כובד להדליק את הנרות מר מנחם פישר אביה של אדוה ציפורה פישר הי"ד שנהרגה בפיגוע. את הערב הנחה ר' אברהם בן שמעון שכיבד את הרב שניאור זלמן גפני לשאת דברים. הרב גפני וכן שאר הדוברים הזכירו את אזהרותיו וצעקותיו של הרבי נגד מסירת שטחים ועל האיסור של למסור שטחים מארץ ישראל.
שנה אחרי: אור החנוכה בצומת גהה
בהמשך, נשא דברים ר' חיים נויגבלט קצין העיר בני ברק ומנהל זק"א מחוז ת"א והמרכז. הרב נויגבלט סיפר שהוא ואנשיו היו מהראשונים שהגיעו לאירוע לפני שנה ועל הזוועות שהתגלו לפניו וכמה מרגש אותו לעמוד במקום בדיוק לאחר שנה ולראות אור את אור החנוכה מאיר. לאחר תפילת ערבית ברוב עם כובד אביה של ציפורה אדווה פישר הי"ד להדליק את הנרות. מר מנחם פישר אמר לפני ההדלקה שהוא מאד מתרגש מהמעמד ואין דבר יותר סימלי וצודק מאשר להדליק את אור החנוכה בדיוק באותו מקום ובאותו יום ואותה שעה שביתו נהרגה. לפני ההדלקה הוא הזכיר את שמות ארבעת ההרוגים ואמר שהוא מדליק לזכרם ולזכותם לאחר ההדלקה כובד הזמר החזן ר' שמואל שפירו לשיר על הנרות ומעוז צור אני מאמין וכו' ושירים נוספים שלאחריה הקהל יצר מעגל גדול של שירה וריקודים. סביב לחנוכיה. לסיום כובד הרב אורי ליפש לשאת דברים וגם הוא זיבר על עינייני שלמות הארץ כפי שמובאים בשיחות הרבי. המארגנים מבקשים להודות לעירית בני ברק ובמיוחד להרב פנחס צברי סגן ראש העיר על עזרתו הנדיבה באירגון האירוע.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
יפה מאד! ישר כח! קידוש ה'!
ב' טבת ה׳תשס״ה
מרגש!
2.
גם אם לא כתוב שזה ע"י חב"ד
ג' טבת ה׳תשס״ה
נרי ידוע לנו שהרבי אמר שצריך לפרסם את החסידות המבצעים גם ללא ידיעה מה הוא המקור לכך בכל אופן הקידוש ה' הוא גם ללא ידיעה שחב"ד הם המארגנים ישר כח
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.